Ga naar inhoud

cpu temperatuur vanuit windows?


Aanbevolen berichten

beste lezer, ik heb een kort vraagje, als ik in mijn bios ga dan kan ik de voltages en temperaturen aflezen, maar ik kan alleen ik bios bij het opstarten, is er een programma waarmee ik deze gegevens vanuit windows kan aflezen? ik gebruik win 2000 en XP. ik weet niet of ik deze vraag niet op het forum software had moeten plaatsen maar, misschien kunnen jullie me tog helpen... Twan
Link naar reactie
dat hebben we nu, ik zie dat er in het prog Motherboardmonitor een optei is om fans en nog meer tempt te monitoren, alleen mij fans hangen met een kroonstentje via een schakelaar op de voeding zonder tussenkomst van et moederbord. hoe kan ik deze dan tog in de gaten houden en meerdere sensors aansluiten?
Link naar reactie
om het toerental van de fan in de gaten te houden heeft je fan een RPM cable nodig (3de draad) Die kan je dan op je mobo pluggen, en de overige 2 op je voeding aansluiten, tenzij je fans dat niet hebben, of dat je ze hebt afgeknipt. Extra sensors op je mobo zetten kan volgens mij niet, MBM pakt alleen de aanwezige sensors (CPU, Case, en sommige VGA kaarten dacht ik)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...