Ga naar inhoud

Nieuwe stepping? Ik ben benieuwd


Aanbevolen berichten

Ik krijg vrijdag een 2500+ thuisgestuurd, nu is het er een van de stepping AQ[b:1f205276c2]X[/b:1f205276c2]CA0311XPAW. De XPAW is een goede overclocker heb ik bij verschillende mensen gezien, maar de X, daar heb ik nog niet van gehoord. De verkoper heeft het 3 keer gecontroleerd voor me dus het zal wel kloppen. Ben benieuwd hoe deze gaat overklokken, mss juist wel slechter :roll:
Link naar reactie
[quote:aef277bf26]Ik hoop in ieder geval niet dat het een bijna gelockte processor is zoal rombaft zei [/quote:aef277bf26] Ik denk niet dat AMD hun processoren opeens gaat locken. Daar zal hun populariteit (verkoop) onder lijden. Dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn. Je hebt gewoon een andere batch, of die beter oc'en is een kwestie van uitproberen en ervaringen van anderen lezen. Hier kan ik dus weinig over zeggen, omdat ik geen Barton heb.
Link naar reactie
[quote:f525b2806f="rombaft"]ik ken die X ook niet maar dit kan bv op een nieuwe batch slaan, indien het zois zal de cpu net hetzelfde zijn als de andere kwestie van overklokken, indien het echter over een "nieuwere" versie zou gaan zou het wel eens kunnen dat ie "beter" gelocked" is.[/quote:f525b2806f] Kan het zijn dat Rombaft een tikfoutje maakte en bedoelde te zeggen dat ie "beter ge[b:f525b2806f][u:f525b2806f]c[/u:f525b2806f][/b:f525b2806f]locked" is ? Of is dit een echte noob opmerking?
Link naar reactie
Het is zeker geen n00b opmerking, maar wel onwaarschijnlijk omdat hij dan een n00b opmerking zou maken. Beter geclocked betekend gewoon dat ie op een hogere clocksnelheid loopt en dat is natuurlijk niet zo ;) Hij maakte dus geen type en bedoelde gewoon dat hij heeft gehoord dat AMD de nieuwere core revisions beter gelocked heeft en je dus niet zonder meer de MP kan veranderen. Ik heb dit zelf nog niet gelezen en kan het dus niet bevestigen, maar het lijkt me iig goed mogelijk.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...