Ga naar inhoud

5 bit multiplier settings vs 4 bit multiplier setting


Aanbevolen berichten

[quote:42d4ad6e1e="Red Dragon"]Ik ga dat Abit NF7-S bordje kopen deze maand en ik vroeg me af die S-Ata "Silicon Image SIL3112A" chip die op dat bord zit nu wel of geen RAID in zich heeft. op de site van Abit (www.abit.com.tw) kan ik niet vinden bij de sys-specs dat hij S-Ata Raid ondersteunt. en op de site van Silicon image ook niet. maar in reviews die ik heb gevonden via google weer wel. wie weet het?[/quote:42d4ad6e1e] ik neem aan dat als dit vermeldt wordt; Silicon Image Sil3112A supporting up to 2 SATA devices dat je dan dus 2 S-ata drives erop kan aansluiten.... maar dit is ook van een non official site af, dus 100% zeker ben ik daarover niet.. probeer het anders even op Got.. daar is een draad speciaal voor de Abit.. er zijn er daar meer mensen met een Abit dan hier..... [quote:42d4ad6e1e="Red Dragon"] 2e vraag. Ik wil natuurlijk wel een "rev 2.0" hebben. als ik nu een NF7-S koop is het dan altijd een "rev 2.0" of kan ik pech hebben en een "rev 1.1/1.2" krijgen?[/quote:42d4ad6e1e] tsja, dat kan je alleen uitvinden door te mailen met de verkopende partij, en na te vragen wat voor revisie ze leveren..... je kan altijd pech hebben dat het een eerdere REV is... probeer daarom wel een populaire webshop die hem verkoopt, dan heb je eerder kans dat ze al de nieuwere revisies verkopen....
Link naar reactie
dat er 2 Sata devices op konden wist ik al.. maar of het RAID is.. daar ben ik nog niet helemaal achter. ik zal is bij GOT kijken. ik zag in de pricewatch van tweakers al een rev 2.0 staan bij een shop. en anders vraag ik het wel bij andere shops. Ik heb begrepen dat er A1 op de nforce2 northbridge moet staan. dan heb je de goeie. dat is ce C1 stepping van de Nforce2. die zit ook op de nieuwe Epox planken
Link naar reactie
Ik heb het moederbord besteld (Abit NF7-S) . ik krijg hem Woensdag binnen als het goed is. het is een revision 2.0 dat hebben ze even voor me gecontroleerd :) Ik heb besloten om me raid maar op te geven. dus 2x40gb gaan weg en komt een Maxtor 80gb 9 plus 8mb cache voor terug, dat is samen met mijn Maxtor 80gb 9 plus 2 mb cache die ik al had 160gb. Kan ik meteen eens testen of ik verschil merk tussen 2mb en 8mb cache voor die hdd's. Wat het moederbord betreft. ik heb begrepen dat nforce moederborden altijd de AMD AthlonXp's unlocken. nu is mijn AthlonXP 2200+ al unlocked. gaat dit geen problemen opleveren?
Link naar reactie
[quote:6cb598c01f="Red Dragon"]Wat het moederbord betreft. ik heb begrepen dat nforce moederborden altijd de AMD AthlonXp's unlocken. nu is mijn AthlonXP 2200+ al unlocked. gaat dit geen problemen opleveren?[/quote:6cb598c01f] in principe niet heb ik begrepen.... maar waarom verkoop je die 2200 niet, en koop je een leuke TB B 1700 of 2100.. ik heb mn XP2400 ook verkocht, en draai nu met een XP1700, maar die wil stukken hoger als de 2400.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...