Ga naar inhoud

Hoor alleen de koeling nog lopen... help!!


Aanbevolen berichten

welke koeling hoor je eigenlijk lopen? Die van de voeding neem ik aan (die ventilator kun je ook zien draaien aan de achterkant), denk je de processorkoeler ook te horen? wel vaag hoor. Want de voeding wordt aangeschakeld door een signaaltje van het moederbord... Als de ATX stekker niet goed zou zitten zou 'ie helemaal niets moeten doen. Maar gaat er helemaal niets van leds branden voorop de kast?
Link naar reactie
Gewoon meteen terugbrengen. ik weet zeker dat het een heel klein dingetje is dat ze hebben vergeten. Maar als je niet zo computer-technisch bent kun je er maar beter vanaf blijven. Ik denk dat ze gewoon een molexje hebben vergeten. Misschien IDE's niet goed aangedrukt. Een ding weet je zeker, ze waren te beroerd om dat ding eventjes aan te zetten.
Link naar reactie
blijft het lampje van je HD (oranje) branden??? kijk dan eens je IDE kabels na... meestal duidt dit op een IDE fout, en loopt ie vast omdat daar iets niet goed zit.... haal ze eens los, en probeer het nog eens... en sinds wanneer doet ie het niet meer? gewoon zomaar, op een ochtend toen je wakker werd, of liep ie vast tijdens het gebruik en doet ie het niet meer sindsdien...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...