Ga naar inhoud

geluksgeheugenreepje?


Aanbevolen berichten

Men zegt dat no name geheugen vol met error's zit en slecht overklokbaar is. Welnu, ik heb merkloos geheugen. Ik heb memtest gedraait, en wat blijkt 0 errors. En mijn geheugen kan ook cas 2 aan, en voorderest alle agressiefste settings. Ben ik dan nu de uitverkorene die een perfect naamloos reepje in ontvangst mocht nemen? Hoe kan ik nog meer testen dat het geheugen goed werkt?
Link naar reactie
[quote:bf5424525b="no_name"]Men zegt dat no name geheugen vol met error's zit en slecht overklokbaar is. Welnu, ik heb merkloos geheugen. Ik heb memtest gedraait, en wat blijkt 0 errors. En mijn geheugen kan ook cas 2 aan, en voorderest alle agressiefste settings. Ben ik dan nu de uitverkorene die een perfect naamloos reepje in ontvangst mocht nemen? Hoe kan ik nog meer testen dat het geheugen goed werkt?[/quote:bf5424525b]boeie
Link naar reactie
[quote:27c4f0b3ab="no_name"]Welnu, ik heb merkloos geheugen. Ik heb memtest gedraait, en wat blijkt 0 errors. [/quote:27c4f0b3ab] Je vindt dus dat je geluk hebt omdat je merkloze geheugen geen errors heeft. ''ik heb water gedronken toen ik dorst had, nu heb ik geen dorst meer. Maaaar normaal drink ik altijd cola als ik dorst heb, dus ik bof dat met water ook mijn dorst weggaat.'' LOL
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...