Ga naar inhoud

256mb Sdram niet herkend in PackardBell


Aanbevolen berichten

Hallo, we hebben een PackardBell Aloha desktop gekregen met P3 800mhz processor en 64 mb sdram 133, deze werkt prima. Nu heb ik een module van 256mb sdram 133 gekocht en bijgeplaatst, maar deze wordt niet geregistreerd. Als ik de andere module eruit haal en alleen de 256mb erin zet, start de pc helemaal niet op. Er zijn 2 slots,en ik heb alle combinaties geprobeerd. De nieuwe geheugenmodule is echter prima in orde, in twee andere pc's wordt ie goed herkend. Wie heeft er een idee wat er aan de hand kan zijn? Groeten Ramon
Link naar reactie
Is het een double sided module? Ik heb het namelijk ook wel eens gehad met een wat oudere fujitsu pc dat die geen 2 double sided module aankon maar max. 1 double en 1 single. Je kan het dus ook eens proberen met 2x 128 mb single sided geheugen (of 256 mb single sided maar dad is vaak wat moeilijker te vinden)
Link naar reactie
[quote:45a007907d="scenic20"]Is het een double sided module? Ik heb het namelijk ook wel eens gehad met een wat oudere fujitsu pc dat die geen 2 double sided module aankon maar max. 1 double en 1 single. Je kan het dus ook eens proberen met 2x 128 mb single sided geheugen (of 256 mb single sided maar dad is vaak wat moeilijker te vinden)[/quote:45a007907d] Punt is dat hij dan wel werkt, maar gewoon maar de helft pakt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...