Ga naar inhoud

Dell pc aanschaffen ?


Aanbevolen berichten

Kan via pc-prive project een dell 8250 configuratie aanschaffen Configuratie : P4 2800 , 512mb geheugen, dvd + cdrw , ati 9700 pro videokaart ..... Best een zwaar systeem De voeding is slechts 250 W , wat ik erg weinig vind voor deze (zware) configuratie Op diverse forums lees je vaak dat bij deze zware hardware minimum 300 ...400 W nodig is voor een stabiel systeem Van de andere kant kan ik me ook niet voorstellen dat DELL een instabiele config aflevert door een te lichte voeding ( A merk) GRAAG ADVIES ! dank bij voorbaat
Link naar reactie
Hoi, Ik heb zelf een DELL dimension. de voedingen van DELL zijn anders en kan je niet vergelijken met de voedingen die op dit forum besproken worden. Daarnaast geef DELL als waarde weer, de continue waarde en ander voedingsfabrikanten geven hun topwaarde weer. De DELL-voeding bij mij is helemaal in orde en ook ik had zoiets van eh.. "zo weinig" ? Geloof me, het is allemaal op elkaar afgestemd en dit gaat Dell lukken om een volwaardig systeem bij jou aan huis af te leveren. Komt goed, alleen tja.. je kunt weinig instellen in de BIOS en overklokken gaat je niet lukken. groet, Aswin
Link naar reactie
Ik heb sinds december een Dell 8250. Hij is inderdaad superstil. Draait perfect. Heel goed toegankelijk wanneer je in de systeemkast moet zijn, geen schroefjes meer , je klapt de kast als een boek open. Alleen het RDRAM is peperduur dus bestel meteen voldoende (ik had maar 256 Mb maar heb al bij moeten kopen (niet bij Dell !!) omdat mijn videobewerking toch meer nodig heeft)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...