Ga naar inhoud

computergeschiedenis?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Nounou. oude lul stond niet voor niets tussen annhalingstekens. Relatief gezien en in vergelijking met de leeftijden van een paar andere gebruikers die hier over het forum zwerven is 26 idd oud. Klinkt een B-tje cru, maar ja. Wat die wandelstokken en rosltoel betreft: niet wegdoen. En hoe oud mag jij dan wel niet wezen, opa? (sinclair eh). :lol:
Link naar reactie
behoor gelukkig niet tot de allerjongsten hier zie ik wel.... ben iig 22 jaartjes oud alweer, en computers zijn mijn hobby, mn werk heeft er ook niks mee te maken... ben vroeger begonnen op zo'n ouwe commodore met bandjes, of zo iets... heb daarna ook nog een soort console gehad met ingebouwde games die je op de TV aansloot, van die pong spelletjes enzo.... daarna kwam ben ik beland in het console wereldje... heb een Sega master system gehad (Alex the kidd rulezz) daarna nog 2 nintendos, 8 en 16 Bits en een gameboy.. en toen ben ik me pas gaan interesseren in PC's... 1e PC hier was een Pentium 166 MMX die heeft het paar jaar uitgehouden... daarna kwam er een duronnetje 800 in huis... daarna is er zoveel veranderd in mn kast, maar dat ga ik allemaal niet vertellen, want daar ging het niet om
Link naar reactie
Goed, goed u wint wat betreft senioriteit. Wat betreft de herverkiezing van Bush, dat lijkt me juist een bewijs dat ponskaarten dus wel uit de tijd zijn! Herinnert u zich nog dat gerommel met stemmen in Florida? Al hadden ze een moderne stemmethode gebruikt, zoals de Nederlandse stemmachines, dan had ws. Al Gore gewonnen en hadden we vermoedelijk geen Golfoorlog gekregen. Hoe zo'n detail de geschiedenis kan bepalen hè. Je zou er filosofisch van worden.
Link naar reactie
[quote:140a47b82d="Knepsel"]Damn, dacht nog wel dat ik een kans maakte met m'n 38! Maar heeft u nog wel met ponskaarten gewerkt, heer Dliekens?[/quote:140a47b82d] Ikzelf: ja, alleen ben ik krap 20 jaar jonger dan Dliekens. Maar dat spul had ik natuurlijk niet thuis staan. Dat hoorde bij een mainframe computer. Programmeren ging wel, maar ja als er een kaart misging of de volgorde van de kaarten veranderde, tja ... Overigens heb ik ook nog met schrapkaarten (middelbare school) gewerkt.
Link naar reactie
[quote:6542df6c79="stelf01"]jij moe ech wa aan je hoof doen hoor !!Morge mamma afspraak late make bij ome dokter. :D [/quote:6542df6c79] Wanneer ben jij dan voor het laatst bij de kapper geweest 1988? :) [quote:6542df6c79="stelf01"]52 jaar,en minimaal 6 uur daags achter de PC's. Begonnen ergens in 1988 met een 8088.....[/quote:6542df6c79]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...