Ga naar inhoud

geheugen pc 2700 en pc 3200 samen?


Aanbevolen berichten

[quote:b0788d398c="HermanH"]Als het al werkt (wat ik sterk betwijfel), dan wekrt het toch met de snelheid van de langzaamste of nog langzamer.[/quote:b0788d398c] Wat een onzin! de modules zijn downwaarts compatible... Ze werken op de snelheid waar je ze op insteld, als de pc 2700 goede modules zijn kun je ze overklokken. De pc3200 (200mhz) lopen zonder meer op pc 2700 waarden (166mhz), dus op de langzamere snelheid zal het altijd werken....
Link naar reactie
//HermanH Het hoort probleemloos te werken hoor. //robindeurloo Hij wil PC3200 kopen ;) # Dat het werkt staat voorop, maar de vraag is waarom wil je meer uitgeven voor PC3200? Het heeft als nadeel dat het duurder is en geen JEDEC standaard is en bovendien draaid het toch maar op 166mhz omdat er al een PC2700 module inzit.
Link naar reactie
[quote:b118459ce1="Marcel de Reus"]//HermanH Het hoort probleemloos te werken hoor. //robindeurloo Hij wil PC3200 kopen ;) # Dat het werkt staat voorop, maar de vraag is waarom wil je meer uitgeven voor PC3200? Het heeft als nadeel dat het duurder is en geen JEDEC standaard is en bovendien draaid het toch maar op 166mhz omdat er al een PC2700 module inzit.[/quote:b118459ce1] OEPS, sorry even verkeerd gekeken. Was er eigenlijk een beetje van uit gegaan dat het om PC3500 ging omdat dit nogwel eens problemen opleverd hoorde ik. Maar inderdaad PC3200 en PC2700 bij elkaar moet volgens mij gewoon goed gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...