Ga naar inhoud

Spontaan down gaan van pc


Aanbevolen berichten

Tja, nou ben ik uitgedaagd, maar zolang je garantie hebt, terug met dat ding! Zo zonder verdere gegevens gok ik op het geheugen. De koeling lijkt het niet te zijn, anders zou hij regelmatiger uitvallen (eerste keer na langere tijd, daarna na direct weer opstarten met kortere inval; dat heb ik een keer aan de hand gehad toen de koeler kapot was). Sterkte! :wink:
Link naar reactie
Het gebeurt willekeurig en maakt niet uit in welke applicatie. Zonder enige melding of waarschuwing schakelt ie zich uit. Rebooten doet ie niet. Wel kan ik hem na elke down normaal via de power on weer starten. En dan doet ie het weer een tijd of hij schakelt zich binnen 5 minuten weer uit. Er zit geen structuur in.
Link naar reactie
[quote:513dad8133="spiderned"][quote:513dad8133="Marcel de Reus"]Ik denk aan XP? Die schakelt zichzelf toch uit als ie een fatale fout vind als vervanging voor een blauw scherm?[/quote:513dad8133] Ja, maar dat is het gevolg van iets..................................[/quote:513dad8133] Dat is natuurlijk waar, maar dan is de vraag dus door een hardware prob of door een software prob. Hij kan net zo goed conflicterende drivers hebben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...