Ga naar inhoud

geheugen op pcchips m810 lmr


Aanbevolen berichten

hoeveel geheugen en hoe snelle kunnen hier op en draait de ati radeon 9000 goed op dit moederbord want ik had eerder gelezen dat dit moederbord problemen heft met een aantal video-kaarten. hoe kan ik m'n processor overklokken met dit moederbord want m'n cpu snelheid staat niet in het cmos setup maar gewoon onder cpu in het begin venster van bios, als ik naar de proccesor snelheid ga en ik druk op + gaat ie van 1200 naar 1600 dit lijkt me niet echt veiligde fsb kan ik veranderen maar de multiplier niet :-?
Link naar reactie
allereerst als je wilt OC'en, doe dit bord dan maar rap weg.. heb em ook gehad, en het is echt een k*t bord... - je kan geen MP of FSb instellen.. - pakte bij mij geen enkele VGA kaart... en de FSB kun je alleen maar veranderen in 100 of 133, dat ivm type CPU. kan max 1 gb aan mem op, maar dat had je zelf met een beetje zoeken ook wel kunnen vinden :-? http://www.pcchips.com.tw/product/M810Lv71a.html of je Radeon erin werkt, vraag ik me af, mn ouwe GF3 ti-200 deed het er iig ook al niet in....
Link naar reactie
hoop voor je dat de Radeon 9000 erop werkt iig http://www.pcchips.com.tw/product/vga%20card%20for%20810.htm als ik die ''test'' zie, dan zie ik een boel ouwe kaarten.. hoop maar dat het bord ook nieuwere kaarten ondersteund.. maar zoals ik ook al aangaf, mijn geforce 3 ti-200 werktte er ook al niet op...
Link naar reactie
We hebbe em net geflashed. (we moeste eerst bij et opstarten een keer op 10 op de reset knop drukken voordat hij met de BIOS posts kwam) Het is dus fout gegaan. Hij boot helemaal niet meer en gaat de eerste reset raar doen met piepjes en floppy zoeken. Beeld how ma. Kunne we dit nog oplossen??? Volgens mijn vader zei de flashtool dat alles goed was, de versies enz. HELP
Link naar reactie
[quote:dbd1e12ce6="De Geest Van Oirlo"]Met de clear CMOS reset je de BIOS instellingen, niet de BIOS zelf. Hoe wil ik opnieuw kunne flashen als ik niet eens es beeld krijg???? :-?[/quote:dbd1e12ce6] Nee, dat weet ik ook nog wel hoor.. waar ik op doel, is dat je misschien ff de ouwe bios settings moet verwijderen... maar je hebt geen eens beeld.... hmm, dan ziet het er niet echt goed uit..... lijkt er dan erg op dat de chip naar de kl*ten is.... :cry:
Link naar reactie
Probleem opgelost :D De helpdesk van Gistron heeft weer haar goede daad gedaan voor dit jaar :P Zoals ik eerder al aangaf ging hij (toen het beeld zwart bleef) piepen en, nu komt t naar een floppy zoeken. We moesten dus een blanco floppy pakke en hier de .rom file opzette en nu werkt alles (gelukkig) weer. In ieder geval bedankt voor de link. Die kan nog vaker van pas komen :P Thx Turbulence :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...