Ga naar inhoud

nieuwe hd


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe hd gekocht want mijn 40gb was toch te wijnig geworden voor mijn vele data :D maar ik wil nu de schijven participeren de 40 gb moet verdeeld worden in 2e namelijk 1 van 5 gb en 1 van 35 gb en de 2e schijf van 80 gb moet master komen te hangen en verdeeld worden in 1 van 40 gb en 1 van 40 gb op de 40gb slave moet win 98 komen en op de 80gb master moet win xp komen hoe worden de stations dan aangegeven ? want ik heb gehoord dat win 98 altijd op de c: schijf moet komen.
Link naar reactie
[quote:2cac35be60="copyfile"]Ik heb een nieuwe hd gekocht want mijn 40gb was toch te wijnig geworden voor mijn vele data :D maar ik wil nu de schijven participeren de 40 gb moet verdeeld worden in 2e namelijk 1 van 5 gb en 1 van 35 gb en de 2e schijf van 80 gb moet master komen te hangen en verdeeld worden in 1 van 40 gb en 1 van 40 gb op de 40gb slave moet win 98 komen en op de 80gb master moet win xp komen hoe worden de stations dan aangegeven ? want ik heb gehoord dat win 98 altijd op de c: schijf moet komen.[/quote:2cac35be60] Volgens mij kan een os nooit op een slave.
Link naar reactie
wel als er ook een os op de master staat.. Hoe ze worden weergegeven? standaard gezien wordt de "hoofd partitie" van de master c: en de "hoofd partitie" de slave d: daaronder volgen alle sub partitie's maar dit is allemaal door je zelf te weizigen!! het makkelijkst is om in win98, winXP te instaleren hierbij wordt automatische gevraagd om deze te beruiken als een 2e os. maar idg heb je dus volgens mij win98 op je master schijf en winXP op je slave schijf. want win98 is na mij weten niet te instaleren vanuit winxp. je kan het ook anders voor elkaar krijgen met bepaalde software, maar daar kunnen misschien andere forum leden je meer over vertellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...