Ga naar inhoud

juiste 3dfx drivers voor MS6168


Aanbevolen berichten

Hoi,wie is ook in het bezit van een MS6168 moederbord waar een geintregeerde 3dfxkaart/chipset op het moederbord zit. Dit moederbord wordt gebruikt door Packerd Bell,en wordt daar BORA PRO genoemd. Het probleem is.dat ik diverse 3dfx drivers heb geinstaleerd,maar dat er dan problemen onstaan bij het wijzigen van de resolutie van de monitor. Het installeren is geen probleem,maar het wijzigen van de schermresolutie naar bijv 800 bij 600 wel. Scherm blijft staan op 600 bij 480 16 kleuren hoog. Het schuifregelaartje werkt niet. Ik werk met WINME. Doe ik iets fout,of is het toch de verkeerde 3dfx driver? Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank! Peter
Link naar reactie
Beste jdlhaye, Ja,het is ook een msi moederbord,echter deze is ontwikkeld voor packerd en bell,die dit bord gebruikt voor haar Bora pro series. Op de site van msi zul je dan ook niets van dit bord vinden,wel bij packerd,alwaar ik de 3dfx drivers heb gedouwnload van het bora pro moederbord. Dit geeft in zoverre resultaat,dat ik wel beeld heb op mijn monitor,echter alleen in de 480 bij 600 16 hoge kleuren. Ik kan echter de schermresolutie niet wijzigen,en dat is het probleem. Ik blijf dan ook steeds denken,dat het toch de verkeerde driver is,of misschien werkt het niet goed op windows ME. Maar evengoed bedankt voor je opmerking. Groetjes Peter
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...