Ga naar inhoud

fsb maar op 125?


Aanbevolen berichten

ik heb vandaag een xp 2000 in mijn pc gezet.volgens mijn handboekvan mijn mobo msi kt3 ultra 2 moet ik de fsb handmatig op 133 zetten .geen probleem zou je zeggen maar als ik em op 133 zet loopt windows me vast.ik kan de fsb tot 125 zetten, dan is er niets aande hand.verder staan alle instellingen op auto.nu komt mijn xp 2000 niet verder dan 1566.voorheen liep alles goed met een athlon1000.verder heb ik: 400 watt voeding koeler tot xp2200(temp is 50 graden) 256mb ddr 333.hoe krijg ik de fsb 133?????????
Link naar reactie
[quote:91df6b1196="ed5"]opgelost. koeler zat er verkeerd op volgens de pc winkel.dan werd ie te warm en dan slaat ie uit.alleen eerst werd ie 47 graden en nu ook.raar verhaal dus. maar hij doet et nu tenminste.koeler hebben ze inderdaad omgedraaid.iemand wel eens van deze oplossing gehoord?[/quote:91df6b1196] Tuurlijk, een koeler verkeerd om gaat vaak niet goed en het kan dat hij dan idd te warm werd. Eerst werd hij waarschijnlijk tijdens zware CPU activiteit te warm en crashte daardoor. Die 47 graden is alleen als hij nog koud is voorin het boot proces.
Link naar reactie
nee hij starte koud al niet op, daarom vind ik het zo vreemd. en op het gezicht maakt het voor deze koeler niet uit hoe hij zit.bij mijn andere koeler kan je het duidelijk zien of ie verkeerd zit.ik had in de bios de beveiliging van de processor ook uit gezet, maar mocht niet baten.temps waren 47tot 51 graden met gamen.nu ook .was toch niet te veel lijkt mij
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...