Ga naar inhoud

cas 2?


Aanbevolen berichten

Ik snapte het later pas RD, zie 1 post hoger maar :D Ik heb hier de JEDEC standaard natuurlijk ook en zelfs een stukje gelezen, maar ik ga het niet helemaal doorspitten daar heb ik de tijd niet voor. BTW waar komt deze discussie eigenlijk uit voort??? Er is hier helemaak geen CAS1.5 en CAS3 aan de orde. Wat is er BTW feitelijk aan jouw logica RD? Net zoveel als aan de mijne. De mijne bevat namelijk iig het feit dat PC3X00 geen JEDEC standaard is. //egslim Daar heb je een punt, maar bewijs het dan ook maar eens. Het blijven allemaal suggestief puur omdat we alledrie niet weten hoe het nu echt zit :)
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:1e6e4c3859]BTW waar komt deze discussie eigenlijk uit voort??? Er is hier helemaak geen CAS1.5 en CAS3 aan de orde. [/quote:1e6e4c3859] Uit mijn vraag waarom 2 identieke samsung repen maar van ander "merk" niet op cas 2 samenwerken. Is naderhand na een aantal reboots en gerommel in bios toch gelukt. CAS 1.5? is voorlopig toch niet aan de orde :D Wel leuk om deze discussie te lezen. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...