Ga naar inhoud

Cooler CPU en Systeem


Aanbevolen berichten

[quote:8a6398644b="Grave Dancer"]kheb em nu op 142 staan, hij wil niet hoger dan 143 alleen heb ik nu geen problemen met het restarten. Dus bedankt voor je hulp!!![/quote:8a6398644b] Wat gebeurt er als je hoger gaat?? Het was dus iig ook instabiliteit door een te hoge klok van je mem en dat is natuurlijki niet zo vreemd. Nu nog een nieuw koelertje, Vcore omhoog en gaan met die banaan
Link naar reactie
Maar nu las ik net in een Topic dat die zalman coolers zo zwaar zijn en dan van je CPU afvallen, omdat je em niet kan vast schroeven. (ik heb die nieuwe topic gelezen van: Cooler past niet op MB.) De verwijzing naar een andere topic in die topic:lol: (snap je het nog?) Daar zoekt een gast naar een goede cooler en word em een Alpha koelblok met papst fan aangeraden. Moet ik die hebben? ps: kheb niet zon hoog budget (tm 30 euro plz)
Link naar reactie
[quote:a3564bc88c="Grave Dancer"]Maar nu las ik net in een Topic dat die zalman coolers zo zwaar zijn en dan van je CPU afvallen, omdat je em niet kan vast schroeven. (ik heb die nieuwe topic gelezen van: Cooler past niet op MB.) De verwijzing naar een andere topic in die topic:lol: (snap je het nog?) Daar zoekt een gast naar een goede cooler en word em een Alpha koelblok met papst fan aangeraden. Moet ik die hebben? ps: kheb niet zon hoog budget (tm 30 euro plz)[/quote:a3564bc88c] Je post was net iets eerder dan de mijne dus ik las hem niet vandaar: Zalman blijft prima zitten, behalve als je met je PC gaat slepen daarvoor is ie idd te zwaar. Het is overigens gewoon veruit de beste koeler die dicht bij je budgte blijft dus als je niet naar LAN party's ed gaat gewoon kopen. Alpha past niet in je budget en misschien ook niet omp je mobo, dat ding is nogal groot. Voor Alpha + Papst betaal je iig 65 euro+
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...