Ga naar inhoud

Wordt een caselight niet warm?


Aanbevolen berichten

[quote:4ad9b8b698="Bockempiep"]Btw, kan ik m'n HD en cd-rom/brander/dvd(alles in 1) aan 1 IDE kabel hangen of moet per se de HD aan de primairy en de alles-in-1 aan de secundairy :roll: Dit omdat ik eigenlijk maar 1 kabel in m'n pc wil....[/quote:4ad9b8b698] Ja dat kan wel. Ik heb alles overal al opgehad.De hd op primary en secundairy,hd en cd rom op 1 ide. Je moet alleen wel de hd op master zetten.
Link naar reactie
Hier ff een pic,als het lukt tenminste. Kweenie waar ik foto's online kan zetten,dus heb't maar ff bij m'n msn profiel gedaan :lol: [img:297ef9ac65]http://www.msnusers.com/mypicture?user=4263~4AAAzAAAACTI6D!bmTicp!fpClGT0szIR!8OUeIQtxBYO80xUasy7bHA$$~4AAA0AAAAGKDZycvLWhqNLv9s7H!fcHwxqMnHRg8V3hOk$[/img:297ef9ac65]
Link naar reactie
[img:541139786b]http://www.freewebs.com/markiedeweert/PC100005.JPG[/img:541139786b] Nog een fotootje :P Heb een site gevonden waar je makkelijk foto's op kan plaatsen. Die voedingskabel moet ik idd nog wat aan doen ja. Tenminste,aan die vertakkingen.De hoofdkabel is mooi ingepakt. Voeding is trouwens erg stil ook.Heb nu al de casefans uitstaan,om ff te luisteren naar de voeding en cpu fans. Cpu wordt nu wel gelijk 60 graden,dus zo'n 10-15 graden warmer als mét casefans.
Link naar reactie
[quote:f29363dcc4="De Geest Van Oirlo"]Wat is de URL van die site, kan ik ook nog een fototjes posten. Ik heb namelijk geen last van die voedingskabels :wink:[/quote:f29363dcc4] Het is www.freewebs.com Is een heel handige site.Je hebt in een paar minuten alles erop staan. Stelt echt niks voor. Je moet je wel eerst aanmelden maar dat is ook zó gebeurd.
Link naar reactie
[quote:8a64dba5c0="rombaft"]Als je een lichtje monteerd in je pc moet het altijd koude cathode lichtjes zijn, deze geven geen warmte en verbruiken weining stroom (gemiddeld 3watt per lichtje), bij sommigen heb je wel een omvormer nodig maar die word ook niet zo warm. Ledjes gaan ook maar geven niet zoveel licht.[/quote:8a64dba5c0] Heb trouwens van die verlichte casefans,maar die geven toch nog behoorlijk wat licht. Er zitten natuurlijk wel 4 ledjes in 1 fan.
Link naar reactie
http://www.freewebs.com/degeestvanoeldere/index.htm Digitale camara is niet alles. (bij de 2e foto had ik hem niet helemaal stil gehouden, das goed te zien :wink: ) Zoals je ziet heb ik nog steeds last van allerlei kabels, waaronder die van de Coolmod en van mijn fans (die toch nog goed zijn weggewerkt) Nog een tip voor jou weert. Gebruik van bundelbandjes scheelt veel. (je weet wel, die witte/zwarte dingen die je zo strak kunt aantrekken.
Link naar reactie
[quote:5c725c514e="De Geest Van Oirlo"]http://www.freewebs.com/degeestvanoeldere/index.htm Digitale camara is niet alles. (bij de 2e foto had ik hem niet helemaal stil gehouden, das goed te zien :wink: ) Zoals je ziet heb ik nog steeds last van allerlei kabels, waaronder die van de Coolmod en van mijn fans (die toch nog goed zijn weggewerkt) Nog een tip voor jou weert. Gebruik van bundelbandjes scheelt veel. (je weet wel, die witte/zwarte dingen die je zo strak kunt aantrekken.[/quote:5c725c514e] Is idd wel mooi ja! Heb ook van die ti wraps gebruikt.Nu zie je de kabels al veel minder! Het is wel een enórme grote foto,die je daar online hebt gezet :P Owja,als je je foto op deze pagina wil zetten,zet je voor de url:[img] en ná de url dit: [/img] Als je dit doet staat de foto gelijk hier op deze pagina. Is wel handig. Jij hebt je case window zelf gemaakt zeker? Lijkt me wel een heel gedoe. Ik wacht nog steeds op een kant en klare,maar geloof dat ze op het moment slecht leverbaar zijn. Heb al verschillende winkels afgebeld,maar hij is nergens op voorraad. Alleen bij Alternate hadden ze nog één zwarte liggen,maar ik heb een grijze kast,dus dat is geen gezicht.
Link naar reactie
Als je een handige vader hebt en een oom met een werkplaats van hier tot tokio met zagen waarmee je alles kunt zagen valt dat veel werk wel mee hoor :wink: Het nadeel hiervan is dat mijn case op sommige plaatsen een klein beetje beschadigt is. Over die grote foto's. We hebben een digitale camera maar pa heeft de res op zijn hoogst en ik weet niet hoe ik ze lager moet zette. Daarom zijn ze zo groot.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...