Ga naar inhoud

amd unlocken mutipler factor


Aanbevolen berichten

[quote:45e4e71199="rschuit"]het is vandaag de laatse dag van de hcc en er is nog steeds niemand die mij verder kan helpen :cry: hoe zit dat bij pentium 4 kan je daar wel alles mee anders koop ik gewoon een pentium 4 moederbord + proc zal dit trouwens veel sneller zijn dan mijn huidige amd xp 1800[/quote:45e4e71199] nee met P4 kan dat ook niet en P4 is alleen maar duur, koop dan liever een AXP 2600+
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:eb528fc142="MacP."][quote:eb528fc142="Marcel de Reus"]vorig jaar kon het bij tweakers maar dit jaar doen ze dat niet[/quote:eb528fc142] Is dit niet gewoon een kwestie van wat punyjes verbinden met een potlood? o.id.? :P[/quote:eb528fc142] Bij de Donkerkanarie en de Durons idd wel, dan moest je gewoon de bruggen met potlood verbinden maar de Athlon XP's zijn lasercutted en dan gaat dat niet. Kun je ook wel zelf doen maar dan moet je met lijm en zilverlak gaan lopen pielen want die puntjes waar jij het over hebt zijn onwijs klein en de lasercuts nog kleiner :(
Link naar reactie
[quote:1eba6aef56="Marcel de Reus"]Bij de Donkerkanarie en de Durons idd wel, dan moest je gewoon de bruggen met potlood verbinden maar de Athlon XP's zijn lasercutted en dan gaat dat niet. Kun je ook wel zelf doen maar dan moet je met lijm en zilverlak gaan lopen pielen want die puntjes waar jij het over hebt zijn onwijs klein en de lasercuts nog kleiner :([/quote:1eba6aef56] klopt, zie ook BA's OC guide hier staat ook een link in naar een site waarin het unlocken helemaal is voorgedaan. Kun je het misschien zelf doen. En bij Tom's Hardware hebben ze een filmpje voor het unlocken en OC'en van die dingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...