Ga naar inhoud

Waarschijnlijk koeling probleem...


Aanbevolen berichten

Ik heb eigenlijk 2 problemen. Ik heb een systeem(Amd Athlon Xp 1600+ met een ECS K7S5A Mobo, GF2 32 mb 100/200 MX) en het eerste probleem was/is dat hij zomaar spontaan ging rebooten. Daarna starte hij weer opnieuw op nix aan de hand(zowel in XP als Win2000). Nou had ik vandaag een bankje DDR ram gekocht van 256 mb en die had ik erbij gezet. Toen starte hij helemaal niet meer op!! Ik een beetje gerommeld en toen deed ie het weer. Toen gaf hij nog steeds spontane reboots alleen veeel sneller achter elkaar dus ik dacht laat ik de ddr bankjes is omdraaien. Dit resulteerde erin dat het systeem helemaal niet meer opstarte omdat er geen stroom was. Nix draait. Alleen de koeler van de CPU draait 1 rondje en dan houdt hij er ook mee op. Ik heb toen de bankjes weer terug gezet maar het maakt niks uit. Wat is het probleem?? Ik denk zelf dat ik me koeling de soep heb ingedraaid. En wat kan ik dan nu het beste doen?? Zo dat was een flink verhaaltje :D wie heeft er een antwoord??
Link naar reactie
[quote:e181543347="Xhermes"]Ik heb eigenlijk 2 problemen. Ik heb een systeem(Amd Athlon Xp 1600+ met een ECS K7S5A Mobo, GF2 32 mb 100/200 MX) en het eerste probleem was/is dat hij zomaar spontaan ging rebooten. Daarna starte hij weer opnieuw op nix aan de hand(zowel in XP als Win2000). Nou had ik vandaag een bankje DDR ram gekocht van 256 mb en die had ik erbij gezet. Toen starte hij helemaal niet meer op!! Ik een beetje gerommeld en toen deed ie het weer. Toen gaf hij nog steeds spontane reboots alleen veeel sneller achter elkaar dus ik dacht laat ik de ddr bankjes is omdraaien. Dit resulteerde erin dat het systeem helemaal niet meer opstarte omdat er geen stroom was. Nix draait. Alleen de koeler van de CPU draait 1 rondje en dan houdt hij er ook mee op. Ik heb toen de bankjes weer terug gezet maar het maakt niks uit. Wat is het probleem?? Ik denk zelf dat ik me koeling de soep heb ingedraaid. En wat kan ik dan nu het beste doen?? Zo dat was een flink verhaaltje :D wie heeft er een antwoord??[/quote:e181543347]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=73353
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...