Ga naar inhoud

pentium II


Aanbevolen berichten

als het kraakt is hij bijna los!!! Maar inderdaad er zijn een paar verschillende manieren waarmee de secc vast zit in de steun als het een halfopen exemplaar is secc2 dan moet je even de borging losmaken (Staat ook in de handleiding) waneer het een socket cpu is even het handeltje een stukje naar buiten bewegenen dan omhoof de cpu ligt dan los in het voetje en je pakt hem er dan zo uit. soms zit een slot1 cpu best wel stevig in de socket en is het nodig een beetje te trekken vergelijkbaar met een AGP kaart.... enne neem dat kraken niet te serieus want een nieuw borje is haast niet te krijgen of je moet de ellende van de HCC dagen willen trotseren :evil:
Link naar reactie
Ik schaam me even heel erg diep :oops: :oops: :oops: Natuurlijk heb je helemaal gelijk ik ben even in de war met de Celeron en ja de koeler zit altijd aan de cardridge vast gemonteers door de print van de cpu mudule heen wel recht omhoog trekken en niet bijvoorbeeld alleen aan de koeler er kunnen anders contackten beschadigen beste ia met een hand het boerd wat tegendruk geven en dan met de andere hand de zijkanten van de cardridge pakken en rechtstandig omhoog trekken bij te veel weerstand of waneer je ook de kast optilt zit hij waarschijnlijk nog vast
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...