Ga naar inhoud

Processor Koeler


Aanbevolen berichten

Ik ga volgende maand een p4 2,53 kopen en wil daar een andere koeler op gaan kopen. Mijn eisen zijn dat ie vrij stil is , krachtig is en er mooi uitziet ik heb namelijk een case met een wiindow en het oog wil ook wat. Ik heb al verschillende modellen gezien van thermaltake die zijn wel mooi opzich. Dus wat is de beste keuze. De thermaltake volcano 9 heb ik gezien maar weet niet of dat een processor koeler is en of die er in socket 478 is, leuke licht effecten zitten daarop :lol:
Link naar reactie
Waarom neem je niet gewoon een lekker aso 80mm blok, zoals de swiftech of alpha. Ik ben echt mega tevreden over mijn Alpha blok + YS-Tech fan, temps van ruim onder de 40 graden Celsius (36.5 stressed)! Als je op zo'n aso blok zo'n mooie fan zet heb je goede koeling En lichteffect. Vergeet niet meteen ASIII te bestellen, dat is misschien wel duur, maar aan mijn temps te zien helpt het echt! Ik heb wel een T-Bred B :roll:
Link naar reactie
Als je er een echt visueel spectakel van wilt maken heb ik wel een tipje, Hier in Alkmaar kun je buislamjes kopen van ongeveer 20 cm lang in diversen kleuren waneer je die in een kast monteerd heb je helemaal een mooie show! Zelf ben ik blij dat de kast onder mijn werktafel staat maar het kan een heel indrukwekkend gezicht zijn zeker waneer je ook nog eens de fan een paar stipjes blacklicht verf geeft en een blauwe verlichting neemt...... Ik ga er vanuit dat die verlichting elders ook wel te kop zal zijn in de betere onderdelen zaak.
Link naar reactie
kom op jongens we weten toch wel wat van casemodding.. dit bedoeld LJ: [img:31740269ef]http://shop.freezinghardware.nl/pictures/80-75G.JPG[/img:31740269ef] een zgn cathode... is er in verschillende kleuren te krijgen die TT mod is ook wel geinig, zeker in een casemod, als je hem al koopt, pass dan hier ff een msg, wil ik wel ff zien.... iig die cooler is uni toepasbaar, pentium en AMD, dus past zeker weten wel... is wel leuk zon buisje in je case, komt gewoon op normale 12 V aansluiting....
Link naar reactie
grapppen??? weet het nu nog niet kan je niet gewoon een forum gebruiken zonder een stempel te krijgen was al junior ook mijn kinderen hadden de grootste lol vooral omdat er eentje John jr heet (echt waar ik heet John) :roll: maar weet je dat de computer een goede uitvinding is! was laatst bij de Grolsh en daar kunnen ze geen bier meer brouwen zonder computers we hebben echt geluk gehad met die y2K :) :) :) :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...