Ga naar inhoud

Dode USB-poorten bij MSI K7T266 Pro


Aanbevolen berichten

Sinds een jaar ben ik in bezit van een systeem met een MSI K7T266 Pro moederbord met AMD Thunderbird 1,4 GHz en 256 Mb DDR geheugen. Sinds de aanschaf draait het gehele systeem als een tierelier, alleen de USB-poorten blijven dood. Windows geeft geen foutmeldingen (apparaatbeheer), echter inpluggen van welk USB-apparaat dan ook is zinloos. Het systeem herkent niets. Volgens de leverancier ligt het aan de software, en dient Windows opnieuw geïnstalleerd te worden. Hij zegt dat hij bij een garantie-check op deze fout een andere harde schijf in het systeem heeft gezet, en dat de USB-poorten toen wel werkten op mijn eigen meegebrachte webcam. Zelf heb ik dit niet gezien, maar in goed vertrouwen Windows opnieuw geïnstalleerd, echter: nog niks op USB.... :evil: Aangezien alles verder goed draait (internet/DVD/CD-branden/videokaart etc.) ben ik niet van plan softwarematig verder te rommelen, aangezien het volgens mij een hardware-probleem is. Hierover verschil ik dus van mening met de leverancier, en inmiddels is de garantie net verstreken. [color=red:2763f0d3a7]Vraag: wie kent dit USB-probleem, en heeft hiervoor oplossingen/tips?[/color:2763f0d3a7]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...