Ga naar inhoud

MSI KT7 Turbo En Athlon XP..


Aanbevolen berichten

Ik draai nu op een van mijn systemen met een 1800 XP. Volgens MSI zou dit de snelste zijn die er in dit moederbord gebruikt kan worden. Door toeval (ik bewaar altijd nota's :D ) Kwam ik erachter dat ik echter KT7T Turbo 2 heb!! Deze gaat tot en met de 2400+ en verder. Wel met sdram maar dat is op zich geen probleem. ik vraag me af zijn er meer mensen met een KT7T Turbo doe ook geen idee hebben of hadden of ze nu een 2 hebben of niet?? De site van MSI spreek zelf niet over een versie twee alleen over revisie 1.0, 2.0 en 3.0 (Ik heb dus 3.0)
Link naar reactie
Ga eens naar: http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=24&NAME=MS-6330%20Ver5.0 of naar http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_list.php?kind=1&CHIP=Socket%20A&ID=3 :wink: Versie 3.0 is K7T Turbo2 Award BIOS first release. [i:f321574fba][color=red:f321574fba]Only K7T Turbo2 can support Athlon XP 1800+ CPU & above [/color:f321574fba][/i:f321574fba] Versie 3.6 -Support AMD XP 2400+ & 2600+ (K7T Turbo2 only)
Link naar reactie
Door het werken met deze 1800 en later ook mijn 2200 in het bordje was ik er dan wel achter welke versie van het bord ik had. Ik vroeg me dus af of ik nu de enige was die niet gewoon vanuit het handboek kon zien wat het nu eigelijk was. En ik vind het wat storend als mensen reageren met totale onzinige antwoorden want ik weet echt wel wat ik koop!!!! De vraag was dan ook of meerdere mensen dit opgevallen was dat er twee typen van dit bord zijn zonder dat dit op de doos is aangegeven en ook de handleiding geen verwijzing heeft naar een type 2 maar stiaanke aan jou reactie had ik wel wat het bevestgde wat ik al vermoede :D Het is alleen jammer dat dit forum ongeveer het nivo heeft van het blad en dus echt erg laag (op enkele uitzonderingen na dan) maar ja het was te proberen.. :evil: :evil:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...