Ga naar inhoud

AXP 2400+ Topic


Aanbevolen berichten

Ik HOOP wel dat het een typo is, maar ik zie op de pricewatch van tweakers ook dit staan: 42 - AMD Athlon XP 2400+ (2,0GHz) € 233,- 2 AMD Athlon XP 2400+ (2,0GHz, Boxed) € 265,- 1 - AMD Athlon XP 2600+ (2,08Ghz, 333MHz FSB) € 390,- 8 - AMD Athlon XP 2600+ (2,13GHz, 266MHz FSB) € 320,- 3 - AMD Athlon XP 2600+ (2,13GHz, 266MHz FSB, Boxed) € 341,- De enigste aanbieder van die 2600+ met een 333 MHz FSb is dan ook Yorcom. Yorcom komt trouwens wel goed uit de shop survey. Maar Turbulence: waarom een veel duurdere 2600+ kopen als dat in principe toch dezelfde cpu is als de 2400+? Die paar mhz die je er misschien meer uit haalt zijn dat geld echt niet waard hoor! (Als je het mij vraagt dan :roll:). Ik bedoel, zo ruk je het hele voordeel van AMD t.o.v. Intel uit z'n verband ;)
Link naar reactie
  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik heb elders op internet idd gelezen dat er een AXP 2600+ met 333fsb uit zou komen (weet helaas niet meer waar) zou dus heel goed kunnen. waarom een AXP2600+ ipv een 2400+? ik weet wel waarom. de 2600+ met 333fsb is het snelst. zou ik ook doen. daar hoef je verder geen reden voor te hebben als je het je kan veroorloven. :P
Link naar reactie
Maar deze heeft een fsb van 333MHz (als dat geen typ fout is) en zij zijn dan de eerste met een prijs. Kijk maar eens hoe hard de prijs van de xp 2400+ zakt. Btw las ik dat AMD de xp2600+ met de 333 fsb niet officieel aankondigd, en ik maak eruit op dat er over 2 weken echt nog geen 2600+ met fsb 333 hier is. 4 november wordt al niet gehaald. http://www.tweakers.net/nieuws/24117 En met 333fsb is hij echt wel een stukje sneller.
Link naar reactie
[quote:45c5b8a8d7="S0epkip"]Ik HOOP wel dat het een typo is, maar ik zie op de pricewatch van tweakers ook dit staan: [/quote:45c5b8a8d7] waarom hoop je dat??? ow omdat jij een XP2400 hebt natuurlijk... jah, bad luck dan... :( misschien eens naar [url=www.marktplaats.nl]marktplaats[/url] of [url=www.ebay.nl]ebay[/url] om hem te verkopen :wink:
Link naar reactie
jah, had ik ook net gezien.... :oops: nou jah, zal ff afw8en wat yorcom terugmailt, heb net gemaild met ze.. keep you updated.... zou in principe haast wel kunnen dat de 333 dan komt, misschien iets later, maar in de usa komt ie over een weekje al uit, dus dan kan het qua tijdsbestek net... maar jah, je hebt al gezien hoe het met de 2400 ging, dus ik heb er niet veel vertrouwen in....
Link naar reactie
Het blijft helaas wachten met AMD de laatste tijd. als je nu een leuk systeem heb zou ik mooi wachten tot jan/feb 2003. Nforce 2 moederbord erin. AXP 2800+ 333fsb erin (als ie er dan eindelijk is :roll: ) en een NV30 en klaar is je voorjaars update. Ik zelf ram er dit jaar nog een Audigy II en een NV30 (als ie nog komt in 2002) een CPU en Mobo vind ik op dit moment geen prio 1
Link naar reactie
Persoonlijk gaan mijn CPU upgrades altijd gepaard met een Mobo upgrade, ik heb graag het nieuwste Chipsetje bij me CPU. ik ging vorige keer dan ook van KT266A 1800+ naar KT333 2200+ als ik weer een andere CPU koop komt er ook weer een ander moederbord. ten eerste verkoopt de combo moedebord + CPU makkelijker aan andere mensen ten tweede levert het vaak iets meer prestatie winst op om op die manier up te graden (al dan niet met sneller geheugen)
Link naar reactie
[quote:186c176321="S0epkip"]Lekker is dat weer :P Ik hoop maar dat mijn 2400+ flink wil OC'en :o :evil:[/quote:186c176321] Ach dat hou je. als je iets nieuws koopt op Hardware gebied is het na een maand al weer opgevolgd door iets snellers. je kan nooit altijd maar alles bij houden. een unlockte 2400+ is toch ook leuk.. zorg je gewoon voor je eigen 333fsb :)
Link naar reactie
Misschien zelfs 400mhz FSB :D En idd, als ik één les heb geleerd met deze PC is dat ik nooit meer high-end koop, maar er net ff onder. Dus nu een R8500 ipv een R9700 en een 2000+ ipv een 2600+. De nieuwe producten dalen helemaal als raketten, mijn PC was goed voor 2000 euro en je kunt hem nu al samenstellen voor ongeveer de helft :(
Link naar reactie
[quote:645e59654c="Marcel de Reus"]Misschien zelfs 400mhz FSB :D En idd, als ik één les heb geleerd met deze PC is dat ik nooit meer high-end koop, maar er net ff onder. Dus nu een R8500 ipv een R9700 en een 2000+ ipv een 2600+. De nieuwe producten dalen helemaal als raketten, mijn PC was goed voor 2000 euro en je kunt hem nu al samenstellen voor ongeveer de helft :([/quote:645e59654c] Ach ja dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen toen je nog een Newbie op dit forum was en vroeg wat je allemaal in je pc moest hebben :D Ik geef daar niet meer om. ik koop wat ik wil kopen en wat ik kan kopen. dat het een paar maanden later voor de helft of minder verkrijgbaar is.. tja. das al jaren zo. dat neem ik voor lief
Link naar reactie
[quote:b91bbbcf36="egslim"]Ga dan voor een RAID10 array, een 24" monitor, high-end printer en dergelijke. Daarvan dalen de prijzen minder snel en je kunt er over een jaar nog steeds de blits mee maken. :lol:[/quote:b91bbbcf36] LOL. zoiets had ik net in gedachte maar ja,. :lol: Echter afgelopen Dinsdag viel de Jackpot van de staatsloterij weer niet op mijn lot :(
Link naar reactie
[quote:fa8d92af78="egslim"]Ga dan voor een RAID10 array, een 24" monitor, high-end printer en dergelijke. Daarvan dalen de prijzen minder snel en je kunt er over een jaar nog steeds de blits mee maken. :lol:[/quote:fa8d92af78] Dat is dus serieus wat ik volgende keer ga doen, minder speed, meer duurzame dingen. Samsung 24inch idd, maar ook een LianLi cases en 4WD schijven en alles Linux friendly, dus van bedrijven die zelf hun Linux drivers maken. BTW bijvoorbeeld ook Pharelia ipv GF ed
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...