Ga naar inhoud

Vastloper op winXP en Win98 .. :(


Aanbevolen berichten

Hee mensen! Misschien kan iemand mij helpen...¿? Voorheen had ik nergens last van, maar nu komt het.... Ik heb de laatste tijd last van vastlopers... Soms duurt het 1 minuut en soms duurt het uren... Heb ik windows 98/xp opgestart, ingelogd, is er niks aan de hand, maar ga ik er mee werken slaat ie gewoon oppeens vast, zelfs bij geen geheugen gebruik (geen programma geladen) na een paar minuten... Ik heb voor alle zekerheid maar een nieuwe 80 Gb (Western Digital) HD gekocht, maar daar is het probleem nog niet mee verholpen, helaas... Ik heb van alles al geprobeerd! Alle pci s eruit gehaald, powerinterface uitgeschakeld, bios op save settings gezet, nieuwe xp/98 erop gezet, van ntfs naar fat32 geformateerd en weer nieuwe win geinstalleerd, (U)DMA modus uitgeschakeld (alleen PIO dus), en nog veel meer, maar niks helpt! Ik had nooit ergens last van, maar de laatste tijd is het helemaal mis! Weet iemand raad? Ben de domste niet, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt! :( Wie oooo Wie? Bedankt alvast!! Groeten Barry
Link naar reactie
[quote:73ff78bbe1="Marcel de Reus"][quote:73ff78bbe1="Eddey"]eeehmm marcel, goed lezen: [quote:73ff78bbe1]nieuwe xp/98 erop gezet[/quote:73ff78bbe1][/quote:73ff78bbe1] joh, maar je kunt ook XP/98 erop zetten zonder alles te formatteren ;) eeehmm eddy, goed nadenken :P[/quote:73ff78bbe1] sjah, je moet toch ergens beginnen he... :( maar nu weet ik nog niks haha
Link naar reactie
[quote:9e4d744096="Marcel de Reus"]joh, maar je kunt ook XP/98 erop zetten zonder alles te formatteren ;) eeehmm eddy, goed nadenken :P[/quote:9e4d744096] :oops: :D had gekund, maar als je ziet wat 'ie tot nu toe allemaal geprobeerd hebt kun je wel zien dat het iemand is die er verstand van heeft. Dan kun je er wel vanuit gaan dat 'ie gewoon geformat heeft... :)
Link naar reactie
[quote:db0d8d01b5="Eddey"][quote:db0d8d01b5="Marcel de Reus"]joh, maar je kunt ook XP/98 erop zetten zonder alles te formatteren ;) eeehmm eddy, goed nadenken :P[/quote:db0d8d01b5] :oops: :D had gekund, maar als je ziet wat 'ie tot nu toe allemaal geprobeerd hebt kun je wel zien dat het iemand is die er verstand van heeft. Dan kun je er wel vanuit gaan dat 'ie gewoon geformat heeft... :)[/quote:db0d8d01b5] Haha jaaa, nahja ik kan het zelf niet zeggen maar ik denk dat ik me er wel mee zal redden hoor ;) Voeding is ook okee... altans dat neem ik aan, alles spanningseenheden heb ik doorgemeten en komt niet onder de genormaliseerde waarde... Helluupppp
Link naar reactie
[quote:27cbedd184="Gilbert"]Als ik zo eens je problemen heb bekeken denk ik aan het mobo. Eerder het mobo dan de VGA. CPU is natuurlijk ook niet uitgesloten...[/quote:27cbedd184] Okeeeeeeej, alles gepreobeerd, zelfs met een 8 mb videokaartje... Niks helpt, inmiddels al 2 weken verder, maargoed... Kheb nu een sim van 128 mb eruit gehaald, en het loopt nu *nog* goed... Ben benieuwd... Misschien dat de *memory tests* iets over het hoofd hebben gezien... Ik laat jullie het weten! Voort wat hoort wat hé!
Link naar reactie
[quote:54ae706d3f="DJ Barry ®"][quote:54ae706d3f="Gilbert"]Als ik zo eens je problemen heb bekeken denk ik aan het mobo. Eerder het mobo dan de VGA. CPU is natuurlijk ook niet uitgesloten...[/quote:54ae706d3f] Okeeeeeeej, alles gepreobeerd, zelfs met een 8 mb videokaartje... Niks helpt, inmiddels al 2 weken verder, maargoed... Kheb nu een sim van 128 mb eruit gehaald, en het loopt nu *nog* goed... Ben benieuwd... Misschien dat de *memory tests* iets over het hoofd hebben gezien... Ik laat jullie het weten! Voort wat hoort wat hé![/quote:54ae706d3f] BTW, sinds 3 maanden heb ik een NVidia TNT2 M64 Pro met tv-out...\ Daar kon het dus ook niet aan liggen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...