Ga naar inhoud

behuizing met minder zichtbare sleuven...


Aanbevolen berichten

Hallo, weet iemand of er behuizingen bestaan met slechts een of twee zichtbare sleuven? Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar heb nog niets gevonden. Ik vind het nl. niet zo mooi om, als je slechts een gebruikt, er drie leeg te zien! Wat ik trouwens een hele mooie kast vind is die van Nexus. http://www.nexustek.nl/
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tja, ben een tijdje niet meer bezig geweest. Ik wil tzt een nieuwe pc kopen maar het heeft geen haast, vandaar. En hoe langer ik wacht, des te goedkoper alles wordt! :D Maar goed ik wil toch over een aantal maanden wel een nieuwe hebben dus alvast een beetje rondkijken kan geen kwaad. Ik hoop een kast te vinden die één à twee sleuven zichtbaar heeft. En dan ook nog stil en er mooi uitziet. Die Marcel aangeeft vind ik een beetje saai. Trouwens wat is het verschil tussen een gewone en een microATX? Kleiner neem ik aan, maar verder? En kajutsa: dan moet ik elke keer als ik een cd gebruik het deurtje open doen! :-? Nou ja, ik zie wel!
Link naar reactie
ACETEBIS Daar vind je Starex barebone systemen en die hebben een moederbordje van 17 x 17 cm. Bordje is van VIA een heeft zo veel onboard dat zelfs de CPU vastgesoldeerd zit hij is er in een 533 en een 933 en 800 Mhz uitvoering. Heeft LAN,VGA, AUDIO en TV OUT Heb geen idee wat hij voor de consument kost en heb hier ook aleen advies prijzen en een hele mooie folder want de kastjes zijn echt mooi hoor!! (zwart/ziver of grijs/blauw) acetebis.nl maar je kunt ze daar niet kopen als particulier..
Link naar reactie
Elke groothanden kan aan een particulier vertellen waar hiuj hem wel kan kopen! Mensen kijken ook op de AMD site daar kun je ook geen CPU kopen en wel informatie vinden. Voor mij zou een dergelik systeem niets zijn als was het maar door de vaste cpu maar voor anderen een hele mooie en makkelijke optie.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
Geplaatst in dit topic dat ik op 17 oktober 2002 (!) begon: [quote:18b2bf888d="Fr@ns"]...ik wil tzt een nieuwe pc kopen maar het heeft geen haast... ...ik wil toch over een aantal maanden wel een nieuwe hebben...[/quote:18b2bf888d] Nou, uiteindelijk is het me binnen een jaar gelukt! Want mijn nieuwe doet het. :P Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...