Ga naar inhoud

Fic pa-2005 geen HD groter dan 2 gb??


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig een oud computertje te regelen voor iemand met daarin een Fic pa-2005 mobo,echter als ik het systeem opstart met zijn harde schijf erin (seagate 4 gb) dan wordt de hd niet herkend. Plaats ik er een Samsung 2 gb in dan doet hij het wel. Ik wil het ding echter graag met de seagate aan het werk hebben (daar staan bestanden op die al in gebruik waren) Kleine aantekening de Samsung zat orgineel in het systeem en de seagate komt dus bij de kennis uit zijn oude pc (werkte echter wel ok) Op de site; http://www.fic.com.tw/support/motherboard/faq/pre/default.html?model_id=90 kom ik ook niet verder,heeft er iemand een idee?? greetz.
Link naar reactie
[quote:0e9eb37578="Bosje"]oude mobo, deze heeft waarschijnlijk een 2GB begrenzing. Wil je een grotere HD erin doen dan moet je bij de maker van de Hd een diskmanager downloaden. Ik dacht dat je Maxblast heb voor maxtors, ontrack voor WD ez-drive voor seagate. succes ermee[/quote:0e9eb37578] Bedankt voor de tip! Ik heb het progje al gedownload en op een flop gezet,nu even eten en dan ga ik het even proberen. greetz.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...