Ga naar inhoud

athlon 2000+ --> welk moederbord??


Aanbevolen berichten

Hoezo niet? Ik snap niet wat er nou zo fijn is aan linux? Maar misschien is dit meer een vraag voor in het OS gedeelte. Maar misschien dat je me kan overtuigen waarom Linux nou zo geweldig is en Windows bijvoorbeeld niet? Want als ik dat altijd zo hoor en zie van hoe moeilijk Linux wel niet is...
Link naar reactie
[quote:482e48fda4="supertuur"]Hoezo niet? Ik snap niet wat er nou zo fijn is aan linux? Maar misschien is dit meer een vraag voor in het OS gedeelte. Maar misschien dat je me kan overtuigen waarom Linux nou zo geweldig is en Windows bijvoorbeeld niet? Want als ik dat altijd zo hoor en zie van hoe moeilijk Linux wel niet is...[/quote:482e48fda4] Mm, daar ga ik hier geen discussie over beginnen, maar Linux heeft gewoon een aantal voordelen. Distributies als SuSE 8.1 zijn BTW makkelijker en gebruiksvriendelijker dan Windows XP hoor, de tijd dat Linux installeren voor Guru's was zijn we allang voorbij. Ik zal ff in het kort een paar grote voordelen noemen en als je meer wilt weten moet je dat op OS Linux vragen of het gewoon zelf proberen. - stabilietijd - vrijheid - command line - prijs - prijs van beschikbare software - keuze in software, GUI's, ed Probeer het een zou ik zeggen. Ik heb ook een link waar ik met een pro-xp persson een heftige discussie Windows XP vs Linux heb uitgevochten maar dat is op een andere forum en dus spam (dan moet je ff PB'en)/ Je kunt Linux het gemakkelijkst proberen door: SuSE 8.1 Home te kopen in de winkel voor 50E (dat is de beste manier) www.suse.com SuSE 8.1 via FTP te installeren www.suse.com Mandrake 9.0 in ISO'tjes te downloaden www.mandrake.com SuSE 8.1 Live evaluation proberen (bootable) www.suse.com UT2k3 demo op een Linux bootable www.gentoo.org
Link naar reactie
[quote:91e5aa8526="S0epkip"]TSSSSSSSSSSS Je vergeet RedHat! Ook te downen van FTP :P[/quote:91e5aa8526] Er zijn er nog wel meer en allemaal te downen, en ik vergat hem zeker niet. Sterker nog er is net een nieuwe versie namelijk RH 8.0 uitgekomen, maar RedHat is gewoon niet het meest gebruikersvriendelijk voor een beginner, vandaar.
Link naar reactie
Idd jij had problemen met dat bord hè? Slashead had dacht ik ook dat Abit bord genomen en die was DOA, wa het niet? Maar over het algemeen is het toch een goed bordje, de reviews zijn goed en dat zijn ze eigenlijk altijd bij Abit. //S0epkip Ach hij geeft toch gewoon nog een extra suggestie? Kan nooit kwaad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...