Ga naar inhoud

Gebruiksaanwijzing mobo: P6L-XP-Me


Aanbevolen berichten

Wie heeft voor dit 6 jaar oude mobo nog een gebruiksaanwijzing. een jaar geleden aan iemand verzonden als kopie, maar nu zit ik zelf zonder en ik wil er een lekker rommel pctje van maken. PDF of kopie is heerlijk. Portokosten ook goed. wel graag DUIDELIJKE KOPIEN. Jullie helpne me er erg mee ! Alvast heel e :lol: rg bedankt ! :D Er zit nu een Celeron 400 op kan dat nog iets meer worden of is die socket "uit" :lol:
Link naar reactie
De merknaam staat mij bij zoals het ook op een sticker op het mobo is vermeld. Het is een vrij dun blauw wit boekje Misschien moet ik maar eens gaan Google'n Raar dat iemand ooit wist dat ik zo'n mobo had... ..en zit er nu zelf ( om de beschrijving) verlegen. Bedankt in elk geval Zou een foto helpen ? (als ik die kan uploaden)
Link naar reactie
[quote:a6b75d26e8="hjs"]p6bx is ook wel een erg voor de hand liggende naam p6 = Pentium II BX is de intel chipset daarvoor. Je kan alle kanten op :D[/quote:a6b75d26e8] Je vergeet te vermelden dat de BX ook nog eens éen van de meest algemeen gebruikte en bekendste chipsets uit de geschiedenis is. :D http://www.tomshardware.co.kr/ecsp6bxa.html Ik hoop dat dit jouw moederbord is, of de Tekram P6BX
Link naar reactie
  • 2 weken later...
zucht :cry: tiz hum toch niet. de site (Elite) lijkt wel en ook de foto's van de mobos lijke, maar net niet helemaal...en zo kom ik dus niet verder... draait overigenswel, maar wil nog wat dingen veranderen en weten wat jumpers etc. lering geef nooit je mobo gebuiksaanwijzing weg ( en vraag hem terug) wie kan mijn svp nog wat verder helpen !? alvast erg bedankt !
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...