Ga naar inhoud

[Overklok] Ineens niet meer stabiel?!?!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Hey reactie van eynstein: ----------------------- Hallo, Het enige wat wij kunnen doen in deze is de dat je de proc. mag terug sturen dan gaan wij hem testen. Moet je wel je mail erbij doen en de att. volledig invullen. De CPU goed verpakken en verzekerd versturen. Nog een vraag waarom heb je eigenlijk in eerste instantie hem op 182 Mhz gezet? Mvgr, Jos eynstein computers --------------------- Hmz, ja waarom zou ik hem nou op 182 Mhz zetten hè.. als Noud zelf heeft gezegd dat de cpu nog postte op 190 Mhz! Haha!
Link naar reactie
Nou ik heb ze terug gemailt dat ik de cpu ga terugsturen en dat ik verwacht dat ik een nieuwe van ze krijg :-? Het is niet de overklok van 2650 Mhz naar 2900 Mhz die een cpu zo snel doet verouderen.. maar gewoon de voltage mod van hun en natuurlijk de kortsluiting die de cpu gemaakt heeft toen de TPG er mee gegooid had :evil: Nou ik vertel wel weer wat de reactie is, hopelijk is de service weer net zo goed als van de zomer :(
Link naar reactie
[quote:dc11abf8c9="2FAST"]Nou ik heb ze terug gemailt dat ik de cpu ga terugsturen en dat ik verwacht dat ik een nieuwe van ze krijg :-? Het is niet de overklok van 2650 Mhz naar 2900 Mhz die een cpu zo snel doet verouderen.. maar gewoon de voltage mod van hun en natuurlijk de kortsluiting die de cpu gemaakt heeft toen de TPG er mee gegooid had :evil: Nou ik vertel wel weer wat de reactie is, hopelijk is de service weer net zo goed als van de zomer :([/quote:dc11abf8c9] Stel je je niet IETS te aggresief op? :roll: Ik zou zeggen dat je HOOPTE een nieuwe te krijgen, niets eisen of verwachten. Meestal is het 'doet de klant cool, dan doen wij ook cool' .. Dat werkt meestal toch het beste ;) Ik hoop wel voor je dat je een nieuwe kan krijgen :D
Link naar reactie
ik ben erg benieuwd 2fast hoe dat afloopt. ik denk eerder dat je mobo stuk is maar ja je weet het nooit zeker. Ik wacht nog steeds op me ti 4400 die defect is. Eynstein mailde me van de week dat hij eraan kwam maar dat ACAL een fout had gemaakt. nu moet ik nog langer wachten, maar daar kan Eynstein niets aan doen. Ik zou zelf denk ik ook voor een P4 2,533 gaan en deze overklokken. de 3ghz moet je daar wel mee kunnen halen. //S0epkip 2400+ lijkt me een beter idee idd dan wachten op de 2800+ want die komt pas in 2003 zoals het er nu voor staat. ik ben benieuwd hoe ver je die 2400+ "B-stepping" krijgt. Mijn 2200+ "A-stepping" komt helaas niet zo hoog :(
Link naar reactie
Morgen gaat mijn cpu/mobo/koeler met de TPG mee... :P Ik denk idd dat ik voor de p4 2.533 Mhz ga.. ALS de cpu kapot blijkt te zijn.. Jos van eynstein geeft aan dat het waarschijnlijk toch gewoon garantie is! :) De P4 2.533 Mhz moet zeker 3,0 GHz halen. Een vriend van me heeft de 2,4 @ 2,8 op 1,5 volt (standaard intel koeling) dus ik wilde niet het voltage omhoog gooien (wordt al 59 graden). Maar als ik daar 1.7v of misschien wel weer 1.85v tegen aangooi moet je toch zeker wel 3,3 zoiets gaan kunnen halen. :)
Link naar reactie
Ik heb mijn Mobo/cpu/koeler opgestuurd en hij is vanmorgen door Noud al getest! Hij heeft alleen zijn eigen PC2700 geheugen gebruikt, want dat had ik er niet bijgeleverd. Raar maar waar, bij Noud draait de pc nu gewoon goed :-? Hoe dat kan snap ik niets van :( Hij loopt iig op 166 Mhz FSB gewoon goed, dus ik heb iig geen recht om dat ding om te ruilen, das logisch. Nou hopen dat het mijn geheugen oid is, dan kan ik die terugsturen. Ik had mijn geheugen op 2.9v staan, volgens noud is dat absurt hoog en zou het geheugen daar heel heet van worden. Zou het daardoor misschien naar de maan zijn? Toch voelde het geheugen totaal niet heet aan. :-? Nou ja als de pc vandaag gewoon stabiel blijft op 166Mhz FSB stuurt ie hem vanmiddag weer op. Dan zal ik morgen testen of het geheugen toch de oorzaak is. Noud zegt dat 182 Mhz FSB een beetje zelfmoord voor mijn cpu is... maar aan de andere kant, de temp is goed (het voltage is niet hoger dan op 166 Mhz FSB).. is het echt zo slecht om op 182 Mhz FSB ipv 166 te draaien?
Link naar reactie
LOL, je hebt de C!T nieuwsbrief gehad [color=darkred:a151a72ad6][b:a151a72ad6]NU OP HET FORUM[/b:a151a72ad6] [Overklokken] Ineens niet meer stabiel?!?! (Uit: Moederborden, processors, overklokken en koeling) ‘Ik heb sinds 2 maanden mijn nieuwe systeem met P4a 1600 op 2911 Mhz (182Mhz FSB) draaien. Dit heeft nu zeker 2 maanden zo gedraaid. Gister had ik even mijn harde schijf geformatteerd en 3dmark2001se gedraaid (score was flink hoger geworden). Maar aan het eind van de middag kreeg ik steeds blauwe schermen in Win XP als ik 3dmark2001 opstartte.’ Hebt u hiervoor een oplossing of bent u benieuwd naar wat anderen als oplossing aandragen, surf dan naar: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=71272[/color:a151a72ad6]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...