Ga naar inhoud

Celeron met P4 core


Aanbevolen berichten

//Marcel Ik weet niet of die lap tekst voor mij bedoeld was maar ik heb het hier niet gehad over "Puberaal gedrag" "Post counts" "Flame gedrag mbt op jou" en je praat over een onterechte beschuldiging. Misschien zou je mijn repleys iets beter moeten lezen. Het enige waar ik je op probeerde te wijzen was je repley de heer Sassen, welke nogal wat grof overkwam in mijn ogen. Dat jij dit meteen ziet als een onterechte beschuldiging en meteen allerlei zaken het forum op gooit die niet terzake doen vind ik dan weer jammer. Ik zou graag wat meer respectvolle posts zien in plaats van die ongecontroleerde woede die ik zo nu en dan in je posts zie. Ik krijg echter de indruk dit ik helemaal niets meer mag zeggen van je posts. Elke keer als ik je ergens op wijs word het van de tafel geschoven als een nutteloze opmerking of een rot opmerking. En wat is eigenlijk een reden voor je gedrag? Ben je als je 35 bent nog steeds zo? Want je zegt dat je leeftijd er niets mee te maken heeft. Ik vraag me dan wel af wat dan wel je reden is voor je zo nu en dan recalcitrante en soms onbeschoft gedrag. (of is dit ook een rot opmerking?) Hoe dan ook vind ik de discussie van Egslim en de heer Sassen een stuk interessanter dan mijn eigen discussie tussen mij en de heer de Reus. Laten we daar maar mee verder gaan ipv hiermee. PS. ik moet er wel bij zeggen dat Marcel gelukkig vaak wel erg goede repleys heeft!!
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
OK laatste OT reply dan: die post was absoluut niet alleen tegen jou gericht RD. Jij zei netjes dat het niet je bedoeling was mij de schuld te geven ed. Er waren hier hele anere mensen bezig met beschuldigingen en nutteloze posts aan de discussie toevoegen. Tuurlijk mogen jullie iets over mijn posts zeggen en ik doe dat nooit af als onzin tenzij het gewoon gelul is zo de ene keer over mijn postcount wat gewoon een domme opmerking was van jou die bij mij een beetje verkeerd viel en nu waar jij overigens totaal buiten staat. Ik bedoel dat jij zegt dat je zulke taal van een 15jarige niet prettig vind zal ik me niet aan ergeren hoor, zal er juist volgende keer bij het posten aan denken. Sommige mensen waren alleen op mij aan het blamen terwijl ze zelf het topic naar de gallemiezen helpen. Reden voor het gedrag? dat heb ik toch gezegd? Ik was gewoon een beetje boos en het is dan heer normaal dat er af en toe wat heftiger gedebatteerd wordt. Lijkt mij geen probleem. Als verder niemand behalve sandersassen daarop gereageerd had, was het ook geen punt geweest. Laten we er nu maar over ophouden, ik heb een Pb voor mensen die verder willen discussieren en RD, go on go on: van jou leer ik tenminste wat (jij geeft bijna altijd nuttige en terechte kritiek)
Link naar reactie
Misschien een overbodige opmerking, maar het kan geen kwaad om hem te maken: een discussie dient niet om een partij gelijk of ongelijk te geven, een discussie dient om verder te komen en te leren van elkaar. Respecteer elkaars mening, ook al ben je het er niet mee eens. Doe je dat niet, dan voelt de ander zich niet serieus genomen en is er geen discussie meer maar een tweestrijd. Als een discussie op een juiste manier gevoerd wordt zijn er geen verliezers, alleen maar winnaars. Zo, opa heeft gesproken.. 8)
Link naar reactie
[quote:8bda50bbbe="Jeroen de Jager"]Misschien een overbodige opmerking, maar het kan geen kwaad om hem te maken: een discussie dient niet om een partij gelijk of ongelijk te geven, een discussie dient om verder te komen en te leren van elkaar. Respecteer elkaars mening, ook al ben je het er niet mee eens. Doe je dat niet, dan voelt de ander zich niet serieus genomen en is er geen discussie meer maar een tweestrijd. Als een discussie op een juiste manier gevoerd wordt zijn er geen verliezers, alleen maar winnaars. Zo, opa heeft gesproken.. 8)[/quote:8bda50bbbe] Jeroen, erg mooi gesproken. Wat jij zegt zal ik goed in mijn achterhoofd houden. //SevEN2507 Heel fijn dat je eerst ff het topic door hebt gelezen zeg: top!! Ander had je gezien dat juist dit de posts zijn waar ik me groen en geel aan erger. Je eerste post in dit topic, heeft totaal geen inhoudelijke waarde en dan nog sorry het moest er even uit zeggen: je wist dat het fout was. Voorbeeld nummero 2 dus.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tom heeft de nieuwe 2 ghz Celeron getest [quote:d693070e2b="Tweaker.net"]Vorige maand introduceerde Intel een nieuwe Celeron processor. Deze nieuwe Celeron is gebaseerd op de Northwood core van de Pentium 4 en loopt op 2GHz. Ten opzichte van de Pentium 4 moet de 2GHz Celeron het doen met 128kB L2 cache terwijl de Pentium 4 met 512kB L2 cache wordt geleverd. Het is dan ook te verwachten dat de Celeron matig zal presteren bij het gebruik van geheugenintensieve applicaties. Het goede nieuws is dat deze nieuwe Celeron waarschijnlijk goed is over te klokken omdat de Pentium 4 Norhtwood ook goed is over te klokken. Tom's Hardware Guide bemachtigde zichzelf de nieuwe 2GHz Celeron en vergeleek hem met een aantal Athlon XP processors en de 2,26GHz Pentium 4. Daarnaast keken ze of de Celeron goed overklokbaar is. En dat is hij, 3GHz (600MHz FSB) bleek haalbaar zonder speciale koeling, hoewel 2,66GHz (566MHz FSB) in de praktijk een gezondere keuze is omdat dan de AGP en de PCI bus op respectievelijk 66MHz en 33MHz draaien. Uit de spelletjes benchmarks blijkt dat de Celeron 2GHz zelfs als hij is overgeklokt op 3GHz onder moet doen voor de Athlon XP en Pentium 4 processors. Dit is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan het cache geheugen dat ervoor zorgt dat de pipeline van de Celeron niet snel genoeg gevuld kan worden met nieuwe instructies. Deze theorie wordt versterkt door de benchmarks waarbij het vooral draait om processorkracht. In die benchmarks presteren de overgeklokte Celeron's beter dan de Pentium 4 en de Athlon XP processors. Volgens Tom's Hardware Guide borduurt de Celeron voort op de traditie die met de Mendocino Celeron: een goedkope processor die makkelijk en goed is over te klokken. De Celeron 1,6GHz en 1,8GHz braken met deze traditie, maar met de komst van de Celeron 2GHz is de traditie weer in ere hersteld. Toch is de Celeron niet meer wat hij geweest is. [b:d693070e2b]De prestaties, zelfs overgeklokt, vallen tegen en voor hetzelfde geld kun je ook een Athlon XP 1900+ kopen die aanzienlijk beter presteert[/b:d693070e2b]. Tom raad dan ook aan om of wat dieper in de buidel te tasten voor een Pentium 4 systeem of een systeem met een Athlon XP processor te bouwen.[/quote:d693070e2b] http://www.tomshardware.com/cpu/02q4/021016/index.html Helemaal hetzelfde wat Egslim ook al schreef ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...