Ga naar inhoud

Met GA-7VRXP mobo kan ik niet met Ctrl of F8 in Dos-modus


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds ik een GA-7VRXP rev1.1 mobo heb,kan ik niet meer met de Ctrl-toets in de DOS-modus komen.Met F8 gaat dat zeer moeizaam, dus ik moet nu altijd eerst doorstarten en dan met het commando "Opnieuw opstarten in MS-DOS-modus" naar DOS gaan. Cherry toetsenbord,maar ook met andere toetsenborden lukt dat niet. Op m'n Abit BH6 mobo lukt dit overigens wel,dus het ligt zeker niet aan de toetsenborden. Weet iemand misschien de oorzaak en hopelijk ook de oplossing voor dit irri probleem? wanderer.
Link naar reactie
[quote]Quote: Met F8 gaat dat zeer moeizaam Kun je dit toelichten? [quote] Soms lukt het wel maar meestal niet. [quote:449c407acc]Heb je misschien een andere Windows versie geïnstalleerd? [/quote:449c407acc] Ik heb Win'98 op C en laatst XP op D erbij gezet,maar dit probleem deed zich voor die tijd ook al voor. [quote:449c407acc]In de BIOS kun je instellen of je een plug&play OS hebt, probeer die instelling eens te veranderen.[/quote:449c407acc] Zoals gezegd, ik heb Win'98,is dus plug&play,maar ik kan in het bios geen instelling vinden om dit te wijzigen. Er zit bij mij ook een Athlon 1800 op,maar ik heb geen ervaring met een kleinere proc. op dit mobo,dus ik kan niet vergelijken. wanderer.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...