Ga naar inhoud

Nieuwe pc testen


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet! AMD2000, MSI moederboard, 512 mb 333, gForce 4 videokaart en nog meer dingen waarvan ik de termen niet zo kan opdreunen. Ik zou alleen mijn systeem willen testen, of alles naar behoren werkt, met speciale software, waarvan ik weet dat het bestaat, die gratis ergens te downloaden is. Alleen weet ik niet hoe die software heet en waar ik dat zou ik kunnen vinden. Ik zou degene dankbaar zijn die het voor me weet. Met vriendelijke groet, [b:f60e5e41d8]Pieter[/b:f60e5e41d8]
Link naar reactie
Hoezo? Het is naar mijn weten wel een goede kaart! Ik heb er niet al te veel verstand van, mijn als ik naar de prijs kijk, ga ik toch wel uit van een goede prijs/kwaliteit verhouding! Trouwens waar kan ik mijn pc allemaal op testen en wat is belangrijk om te weten als ik dit doe!
Link naar reactie
[quote:3156d3764b="Petoer"]Hoezo? Het is naar mijn weten wel een goede kaart! Ik heb er niet al te veel verstand van, mijn als ik naar de prijs kijk, ga ik toch wel uit van een goede prijs/kwaliteit verhouding! Trouwens waar kan ik mijn pc allemaal op testen en wat is belangrijk om te weten als ik dit doe![/quote:3156d3764b] Videokaarten MSI goed laatste tijd wat problemen met MSI mobo. hopen dat goed gaat.
Link naar reactie
Me de nieuwe KT3 Ultra van MSI schijnen anders weinig problemen te zijn. Voor testen: -Kijk naar de CPU temp -Kijk even in de bios naar de voedingsvoltages Als hij verder snel genoeg is, zeg 10.000 3Dmarks, afhankelijk van de GeForce die je hebt, en hij houd de Sandra Burnin test vol, dan is het prima.
Link naar reactie
Mja de KT3 Ultra is ook nog niet zo belachelijk veel verkocht, omdat voor veel mensen een KT333 chipset toch overbodig is en in OEM systemen is het voordeliger gewoon een KT266a te gebruiken met PC2100. Dus zul je zoiezo minder problemen horen, maar het is te hopen dat het bord gewoon werkelijk geen probs meer heeft, want echt snel is ie nog steeds niet :(
Link naar reactie
Heb jij wel eems KT266A's gezien in veel OEM systemen, gemakt dor MSI??? Ikke niet ;) Meestal zijn het Sis chipsets ed die in OEM systemen gebruikt worden, omdat die bijna niks kosten. Klachten over de MSI K7T266 Pro2 kwamen dus ok vornamelijk van de shops als Eynstein ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...