Ga naar inhoud

Internet sharing


Aanbevolen berichten

[quote:127cee3843="fortuyn95"]Ik wil mijn internet delen. Ik heb een netwerkje met twee pc's, alleen als ik internet sharing aanzet werkt de internet verbinding niet meer. Ik heb een kabel verbinding met chello. Wat kan ik doen op de internet vebinding ook op de andere pc te kunnen gebruiken?[/quote:127cee3843] Ik heb zelf een Gigaset data gekocht en een extra H487 data. Draadloos in de meterkast en dan 2 H487 aan de usb poort. Eerst even Cd erin en software installeren en klaar is kees. Internet sharen ,mappen en printers delen kan allemaal.
Link naar reactie
Mag ik vragen wat je daar ongeveer voor kwijt was? Ik wil namelijk ook een netwerkje bouwen en mijn internet delen tussen mijn normale PC en laptop. Ik denk nu aan een cable router/switch + 100mb netwerk PCI kaart en 100mb PCMIA kaart (ik heb al zo'n Xircom combinatiekaart voor bijna 1000 piek, maar kabel is stuk :cry: dus als ieman weet waar te krijgen). Ik kom dan rond zo'n 220 euro, is jouw draadloze oplossing veel duurder? En waar is dat te krijgen?
Link naar reactie
[quote:5d608dbf2f="Marcel de Reus"]Mag ik vragen wat je daar ongeveer voor kwijt was? Ik wil namelijk ook een netwerkje bouwen en mijn internet delen tussen mijn normale PC en laptop. Ik denk nu aan een cable router/switch + 100mb netwerk PCI kaart en 100mb PCMIA kaart (ik heb al zo'n Xircom combinatiekaart voor bijna 1000 piek, maar kabel is stuk :cry: dus als ieman weet waar te krijgen). Ik kom dan rond zo'n 220 euro, is jouw draadloze oplossing veel duurder? En waar is dat te krijgen?[/quote:5d608dbf2f] Ja is denk ik wel duurder geloof dat basisset 399 was en 199 voor H487. Als je voor je laptop een zender wilt is die dacht ik 299. Dus niet goedkoop wel heeeeeel makkelijk ,lekker in de tuiiin met je lappie internetten. :lol:
Link naar reactie
[quote:570a241c06="boss63"][quote:570a241c06="fortuyn95"]Ik wil mijn internet delen. Ik heb een netwerkje met twee pc's, alleen als ik internet sharing aanzet werkt de internet verbinding niet meer. Ik heb een kabel verbinding met chello. Wat kan ik doen op de internet vebinding ook op de andere pc te kunnen gebruiken?[/quote:570a241c06] Ik heb zelf een Gigaset data gekocht en een extra H487 data. Draadloos in de meterkast en dan 2 H487 aan de usb poort. Eerst even Cd erin en software installeren en klaar is kees. Internet sharen ,mappen en printers delen kan allemaal.[/quote:570a241c06] Maar kan ik ook gewoon via wndows 2000 de internet delen functie aanzetten, zodat de chello het ook goed vindt?
Link naar reactie
[quote:a345391e44="Marcel de Reus"]Mag ik vragen wat je daar ongeveer voor kwijt was? Ik wil namelijk ook een netwerkje bouwen en mijn internet delen tussen mijn normale PC en laptop. Ik denk nu aan een cable router/switch + 100mb netwerk PCI kaart en 100mb PCMIA kaart (ik heb al zo'n Xircom combinatiekaart voor bijna 1000 piek, maar kabel is stuk :cry: dus als ieman weet waar te krijgen). Ik kom dan rond zo'n 220 euro, is jouw draadloze oplossing veel duurder? En waar is dat te krijgen?[/quote:a345391e44] http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,NL_nl_0_product%253AHO%252FTL%252FPCC,FF.html kijk dar maar eens
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...