Ga naar inhoud

Coolermas 7h53f wie heeft deze in combi met amd xp 18/1700


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, hier is jan cool weer hihi.. Ik had een klein vraagje of vraagje ik ben benieuwd wie draait er hier met een coolermaster 7h53f met een amd xp 17/1800 en kan zijn temperatuur rond de 50 graden houden Dit tijdens werkzaamheden ? Zal je het probleem vertellen: Ik heb hier laatst zelf deze cooler gehad en ik kreeg de boel niet cool.. Met normale instellingen ! Nu kwam ik laatst bij een kennis van mij en jaa je raadt het al daar hadden ze wel dezelfde cooler erop gedruk en jaar hoor die coolde wel ! Ik kon mijn ogen niet geloven.. :evil: Echter er kwam na iets kijken / zoeken een maarrrr aan. Ze hadden zijn processor snelheid op 1150 staan !! En dus niet op de 1533 zoals die hoorde.. :lol: Wij hem er dus opgezet en de temp begon maar weer op telopen ! Nu dus een echte cooler erin gezet en klaar ! 8) Ik bedoel ze geven op papier dat die dingen good coolen tot de XP2000 of mischien wel hoger Hoe testen ze dit dan ? Nu is mijn vraag: Wie heeft deze cooler 7h53F of de 6I31C is dat volgens mij en wie kan hem wel goed coolen ? Ojaa, ze zaten beide wel op een asus mobo een a7v266 en de ander ben ik op het moment ff helemaal kwijt. Alvast bedankt voor jullie antwoord ! Groeten Gerwin :wink:
Link naar reactie
Ha gerwin, Ik heb inderdaad de cooler master 7h53f low-noise en een XP1800+ op een asus A7V133...maar op het moment loopt mijn pc ook op 11,5 x 100 aangezien ik (waarschijnlijk) een te zwakke voeding heb... :cry: Maar als ik klaar ben met mijn literatuur studie over de effecten van drop op hypertensie (zeer binnenkort) dan laat ik 'm ff lopen op 11,5 x 133 (while it lasts...) en een temp posten... Knew you'd be pleased, 8)
Link naar reactie
Nou hier komen ze: (alle temps gemeten met Sisoft Sandra, de Asus probe geeft voor de processor telkens 10% hogere waarden, stressed betekent bij mij ongeveer 10 min cpu-burn met Sandra) 11,5 * 100: Idle voor een aantal uren: 50C Stressed gaat ie een paar graden omhoog maar niet veel +/- 52 graden 11,5 * 133: Idle: 55C Stressed begint de koeler supersnel te draaien: >59C Je ziet, echt goed koelen doet de CM 7h53f low-noise niet (ik heb m'n processor het liefst <50 graden) en stil is ie helemaal niet meer als je de processor echt laat werken. Het was trouwens wel erg warm gisteren. Ik heb geen casefans en een 1 fan type voeding (nog wel 8) ) Maar hij is wel lekker stil op 11,5 * 100 en daar heb ik de koeler voor gekocht: DVD's en MP3's afspelen en Word draaien kan makkelijk met 1150 MHz 8) Ik denk dat het voor jouw een kwestie is van Papst casefans kopen om de koeler een handje te helpen en het toch stil te houden! regards,
Link naar reactie
Nou, ik heb er hier al een andere cooler op en lawaai maakt mij niet zoveel uit.. Maar ik was gewoon benieuwd omdat ik hem zelf ook eerst heb gehad en die ook niet echt lekker coolde.. En inderdaag ik had ook deze temperatuur stressed ronde 59 graden.. Tegenwoordig stressed ronde 46..hi da's wel ff een verschil.. en idle +/- 40 Groeten en bedankt voor je antwoord ! Gerwin.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...