Ga naar inhoud

Epox 8k3a, AXP 2000+ Samsung 512 MB cl2 Goede keus??


Aanbevolen berichten

Ik heb er voor gekozen om deze mobo te kopen in combi met de XP 2000+ en het werkgeugen van samsung. Is dit een lekker systeem? gewoon om filmjes te kijken/rippen en CAD programma's te draaien. [b:1d61150cec]BA!![/b:1d61150cec] jij hebt toch een epox??? wat zijn jou ervaringen? En heb je nog enige tips die ik in acht moet nemen?? b.v.d
Link naar reactie
Ben ik ook goed ;) Ik heb namelijk ook de Epox en ik heb zeer goeie ervaringen, zie mijn sig maar :D Hij is heel erg stabiel en OC't super goed. BTW Samung CAS2 bestaat als het goed is nog niet, het is waarschijnlijk een CAS2,5 module maar ze draaien zonder probs op 2 (ik heb ook Samsung en ik draai op 200 Mhz FSB en CAS2 stabiel :) volgende week komen mijn nieuwe 3Dmarkjes en dan kan je het zien) Het enige punt is dat mijn Samsung niet op CAS2,5 wilde toen ik dat in het BIOS instelde. Je kan het BIOS wel op CAS 2 zetten, maar het RAM luisterde niet :( Toen heb ik het BIOS geflashed en nu draait het wel op CAS2. als een zonnetje.
Link naar reactie
Dat epox MoBo is toch nog nieuw? En al een bios flash aanwezig? Scheelt het nog in prestaties/overklokbaarheid? Heb trouwens ook samsumg geheugen (onder twinmos naam maar zelfde chippies, cas2 geen probleem) En zou iemand die nog nooit geflashed heeft 't wel zomaar doen?
Link naar reactie
Yep, er is al een heel goede BIOS flash aanwezig, met veel nieuwe handigheidjes. Je kan de AGP en PCI frequentie zien als je de FSB opschroeft en je kunt de FSB nu ook hoger dan 200 zetten :) En ik had ook nog nooit een BIOS geflashed, maar Epox maakt het gewoon super simpel. Download BIOS, pak uit op een floppy, start opnieuw op en druk op F2 en je BIOS is geflashed. That's all.
Link naar reactie
idd. Hier ook ff geflashed met Live Update driver. geen zak aan (totdat het misgaat :-? ) Ergo: zsm flashen die handel. Maar hopen dan dat het bij zakmes ook goed gaat, tenzij bij hem cas 2.5 geaccepteerd word. Wat staat er op jouw samsung chippies btw, Marcel? En staan ze ook om en om op reep?
Link naar reactie
[quote:c3cba45281="Marcel de Reus"]Yep, er is al een heel goede BIOS flash aanwezig, met veel nieuwe handigheidjes. Je kan de AGP en PCI frequentie zien als je de FSB opschroeft en je kunt de FSB nu ook hoger dan 200 zetten :) En ik had ook nog nooit een BIOS geflashed, maar Epox maakt het gewoon super simpel. Download BIOS, pak uit op een floppy, start opnieuw op en druk op F2 en je BIOS is geflashed. That's all.[/quote:c3cba45281] Dat kon al hoor, 255 MHz is de limiet. Verder is het idd een hele mooie combi :)
Link naar reactie
Nee hoor, bij mijn oude BIOS kon dat niet :( Ik kon hem maar tot 100 instellen, misschien had jij al gelijk een nieuwer BIOS? Heb je nou al gezien dat hij wel een 2/5 AGP divider heeft? Kijk maar es bij Voltage en Frequency Control en in de nieuwste BIOS staan daar de frequenties aangegeven en bij 200 is dat bij mij netjes 80/40.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...