Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring met deze cpu koeler


Aanbevolen berichten

[quote:801428c770="Overclocker@15"]in de link staat 41dB en ik denk dat dat erg lawaaierig is :)[/quote:801428c770] valt wel mee hoor. een Leadtek GeForce 4 ti 4400/4600 maakt met zijn 2 fans 40DB volgens metingen. en dat maakt nauwlijk kabaal. kan ik wel zeggen. 41db is dus niet veel lawaai je heb zat cooler die over de 55DB maken dat is bijna 5x zoveel herrie als 41DB.
Link naar reactie
Vind eerlijk gezegd ook 41 dba aan de hoge kant maar de copperstorm lijkt wel aardig. Op mijn lijstje staan ook koelers die weinig lawaai maken zoals: - Taisol GCK 460092 (veel goede reviews) - Neng Tyi NC02 (slechts 1 review maar wel een goede) -Swiftech ncxc370 met low noise delta van 20cfm, vrees dat deze te weinig koelt. Ook gedacht aan zwaardere fan met een rheostat dat is moeilijker te krijgen en heb er geen ervaring mee.
Link naar reactie
[quote:a5fcfaa1c4="Mike 1"]Vind eerlijk gezegd ook 41 dba aan de hoge kant maar de copperstorm lijkt wel aardig. Op mijn lijstje staan ook koelers die weinig lawaai maken zoals: - Taisol GCK 460092 (veel goede reviews) - Neng Tyi NC02 (slechts 1 review maar wel een goede) -Swiftech ncxc370 met low noise delta van 20cfm, vrees dat deze te weinig koelt. Ook gedacht aan zwaardere fan met een rheostat dat is moeilijker te krijgen en heb er geen ervaring mee.[/quote:a5fcfaa1c4] Ik heb mijn cooler weggedaan (Coolermaster) die maakte 34 dB vond ik veel te veel. Heb nu een Alpha met een Papst fan (8412NMGL) die maakt 19 dB heerlijk stil dus en koelt genoeg. Dus een SWiftec of Alpha met een Papst prima te doen.
Link naar reactie
[quote:19e95fccfc="Mike 1"]Vind eerlijk gezegd ook 41 dba aan de hoge kant maar de copperstorm lijkt wel aardig. -Swiftech ncxc370 met low noise delta van 20cfm, vrees dat deze te weinig koelt.[/quote:19e95fccfc] Die Papst fan 8412 NGML verplaatst ong 26,6 cfm dat is voor een P4 2,0 GHz genoeg moet voor een Amd 1800+ dus ook kunnen
Link naar reactie
Wat betreft de Suncore Copperstorm weet ik inmiddels iets meer. Ding is gemaakt naar idee/ en in directe opdracht van de firma Ano in Belgie. Gemaakt in Taiwan. Geen info van fabrikant via site ofzo, alleen verkoopverhaal op site van ano in Belgie en idem bij xxl cases in Nederland. Ook nog niet veel testen beschikbaar behalve 1 in Duitsland (komt daar wel goed uit). Voorlopig onbekend ding dus. Zal hem nu niet aanschaffen, bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...