Ga naar inhoud

C:\ = F:\ raar maar waar


Aanbevolen berichten

hallo allemaal Ik heb op mijn primary master een maxtor 40 gb en op mijn primary slave een maxtor 20 gb waarom geeft hij in windows aan dat de 40 gb de drive letter F aan geeft en m'n 20 de letter c kan ik dat op een of andere manier omdraaien????? dit is heel lastig groeten hennep
Link naar reactie
[quote:0c2c1bfca6="igg"]kan het zijn dat je kleine schijf wel een active partition heeft en je grote niet? Andere mogelijkheid: op je grote schijf alleen een extended partition aangemaakt?[/quote:0c2c1bfca6] Even nakijken met partition magic, kun je alles weer netjes maken incl ext of prim partities en drive letters en nog zonder verlies van data ook :)
Link naar reactie
Hallo Kernell32.dll dit komt omdat ik je PC niet opnieuw heb opgestart na het formatteren en ziet hij jou oude harde schijf nog als c en wat er als laatste is bijgekomen krijgt dan ook de laatste letter. (F: dus in jouw geval) Sorry voor het ongemak, dus volgende keer als je het zelf doet moet je eerst opnieuw opstarten na het formatteren. (En niet boos worden, het is je eigen schuld, ik moest maar opschietten en gehaast zijn, dus voortaan lekker zelf frutten hahaha.) LaterZ
Link naar reactie
[quote:b9a75ae906="boss63"][quote:b9a75ae906="igg"]kan het zijn dat je kleine schijf wel een active partition heeft en je grote niet? Andere mogelijkheid: op je grote schijf alleen een extended partition aangemaakt?[/quote:b9a75ae906] Even nakijken met partition magic, kun je alles weer netjes maken incl ext of prim partities en drive letters en nog zonder verlies van data ook :)[/quote:b9a75ae906] Ik had het geprobeerd met partition magic maar dat was zonder succes hij starte toen niet meer op hij bleef hangen bij het login scherm format c: en de problemen waren weer verholpen hennep
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...