Ga naar inhoud

Amd Core beschadigt???


Aanbevolen berichten

[img:201417a2ab]http://home.planet.nl/~fu000011/1.jpg[/img:201417a2ab] [img:201417a2ab]http://home.planet.nl/~fu000011/2.jpg[/img:201417a2ab] [img:201417a2ab]http://home.planet.nl/~fu000011/3.jpg[/img:201417a2ab] Nou mijn vraag is dus, is de core beschadigt van deze amd model 1600. Ik kan hem namelijk zelf niet testen want ik heb geen geschikte mobo ervoor want ik kreeg deze amd GRATIS :lol: van een vriend omdat de verkoper tegen hem zei dat de core beschadigt was maar de verkoper was nou niet echt betrouwbaar omdat de die hem zelf niet eens testen of die echt kapot was. Als ie niet kapot is dan wil ik wel een nieuwe mobo ervoor aanschaffen anders niet. Of kan iemand me helpen met deze amd die zijn mobo er wel voor wilt testen en in Utrecht woont?? (ps dat roze spul op de core is een stukje standaard coolpasta sticker)
Link naar reactie
pinnetjes kan je weer recht maken met wat geluk en op foto's 1 & 2 lijken het gewoon krassen in het roze spul zelf ipv de core [edit] [quote:07eeac47bc] De core ziet er namelijk zo als ik het kan beoordelen nogal gebarsten uit. En ik vrees dat hij dus niet meer wil werken en de verkoper gelijk had. [/quote:07eeac47bc] daar heb ik alleen te weinig ervaring voor.... (zag die post pas nadat ik zelf had gepost) [/edit] als je de kans krijgt 't te testen, ben ik wel benieuwd of die cpu werkt :)
Link naar reactie
[quote:3349b41a1e="Rumaro"]Als hij het nog deed, dan had de verkoper hem echt niet grais weggegeven.[/quote:3349b41a1e] Das niet waar!! De verkoper kan daar toch niet bij zijn leverancier mee aankomen?? Met een beschadigde processor.. :roll: Maar misschien werkt ie wel gewoon, gewoon ffies een vriend/kennis opzoeken met een AMD mobo en ffies proberen zou ik zeggen :P
Link naar reactie
[quote:90e05934a7="Rumaro"]Loop je dan niet het risico dat je het moederbord beschadigt ?. Ik snap nog steeds niet, waarom de verkoper hem niet in een moederbordje heeft geprobeert en hem dan als heel goedkoop verkocht heeft.[/quote:90e05934a7] Nee het moederbord zal niet beschadigen, als je een kappot gloeilampje in een lamp doet gaat de lamp niet kapot, je hebt alleen geen licht :( Waarom zou de verkoper proberen of ie nog werkt wat is zijn voordeel?? En ik denk niet dat de verkoper deze cpu nog kwijt zou kunnen raken, zou jij zelf een beschadigde cpu willen, ook al kost ie minder :S ik iig niet!
Link naar reactie
Ik dacht meer aan kortsluiting en zo. Ach, het kopen van een kapotte cpu ?. Hoeveel mensen halen de kast ooit los ?. En dan ook nog de koeler van de processor ?. Ik had een collega en die had wat probleempjes. Z'n moederbord was al eens omgeruild voor een betere, want zijn oude moederbord werd niet meer gemaakt. Wat denk je ?. Hij had er een langzamere in zitten!. Het was hem niet eens opgevallen dat ze ipv een snellere, een langzamere erin hadden hezet!. Nee, zo'n kapotte cpu raken ze echt wel kwijt hoor!. En als mensen komen klagen, kan hij altijd nog zeggen dat het door het demonteren is gekomen.
Link naar reactie
Ja, dat zijn dus van die maffia praktijken :( Als ze zoiets bij mij zouden flikken, hadden ze dus echt big troubels. Ik zou daar namelijk gewoon de hele zaterdag een paar weken lang met een bord voor de deur gaan zitten met koop hier niet oid. :D En lekker afzijken in de shopsurvey, bovendien vinden ze het vast niet leuk als jij die hele zaak daar op zijn kop zet waar iedereen bij staat ;)
Link naar reactie
Ach, al geven ze je de schul als je maar lang genoeg stennis maakt krijg je heus wel een nieuwe. En BTW ik kom er best achter, want ik heb mijn kast vaker open dan dicht en de heatsink gaat er ook nog welles af. (BTW ik zou het toch al merken bij het bouwen? :-? Dus het is gewoon alleen als je je PC door een computerzaak in elkaar laat zetten en dan kun je ook hun de schuld geven)
Link naar reactie
Leuke trucjes ja, Maar marcel, bij jou flikken ze dat ook niet. Na 2 zinnen heeft zo'n figuur wel door dat je ff iets meer weet dan de gemiddelde [i:74f9f7dfb8]gebruiker[/i:74f9f7dfb8] (niet misbruikers). Laat staan een leek. die pikken ze er zo uit. Heb nooit gehoord van zulke praktijken, alleen op beurzen wil er nog wel eens melding gemaakt worden van malafide zaken.
Link naar reactie
[quote:2af94a9c0d="Rumaro"]Vraag maar eens aan mensen wat voor processor ze in hun pc hebben zitten en wat voor videokaart. Je mag al blij wezen als ze weten hoeveel geheugen er in zit.[/quote:2af94a9c0d] Maar dat soort mensen hebben meestel gewoon een merk computer. zoals een Compaq of een Packard Bell. Als er daar iets kapot gaat moet je gewoon die kast dichthouden ivm de garantie en dan teruggaan. Als je zelf je PC bouwt laat samenstellen dan weet je toch over het algemeen wel wat van comuters en dan krijgt zo'n verkoper het behoorlijk moeilijk :D
Link naar reactie
Yep :D (geen spijt van gehad BTW) Maar ik wist dus wel waar ik mee bezig was, ik ben in oktober al de vernieuwingen gaan volgen en sinds april zit ik bijna elke dag op het forum en ik heb mijn systeem pas gekocht toen ik wist waar ik aan begon en hoe alles werkte ed. En toen ik dus mijn PC ging bouwen wist ik dankzij alle geweldige mensen op dit forum (nogmaal heel erg bedankt iedereen) wist ik hoe het werkte en dan kan je dus best beoordelen en je gelijk aanvechten als je rotzooi krijgt aangesmeerd. Nu probeer ik BTW nog meer over comps te weten te komen, zodat ik ook andere mensen op dit forum kan helpen. (Ik lees nu zelfs de C!T :) en C'T ).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...