Ga naar inhoud

Koelpasta


Aanbevolen berichten

[quote:64cd8dbda7="BA"]Dat klopt idd. Bij hele vlakke heatsinks wordt zilverpasta zelfs afgeraden, omdat die te grof is.[/quote:64cd8dbda7] Wat gebruik jij dan? Ik heb Artic Silver 3 besteld, dat zou toch wel goed moeten zijn? Ik heb BTW een prob, mijn computer was eerst op 1,75 V ongeveer 29/31 graden idle en 33 graden stressed. Na wat OC'en had ik ff mijn comp terug gezet op de defaults (omdat ik eerst een memkitje en airduct wilde) en hij werd gewoon weer 30 graden, maar sinds een paar dagen loopt de temperatuur op en hij is nu al 42 graden idle!! Terwijl er niks is verandert :( Weet iemand wat er aan de hand is? Ik dacht zelf misschien dat de pasta op een en of andere manier niet goed meer geleid of van de core is.
Link naar reactie
!!!!!!!!!!!! Dat de problem, hij staat nu op 1,75 V mijn Vcore en hij is nog zo warm. En de stressed temp was eers op 1,75 V maar 33/35 graden en nu is hij idle op de zelfde settings al hoger! Waarschijnlijk dus toch de pastalaag? Dan vervang ik die namelijk volgende week even.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...