Ga naar inhoud

Favoriete merk moederbord


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ik ga voor Abit het moederbord dat ik heb (KT7A-Raid) is rocksolid en het had een ISA-slot - ik moest en zou toen een isa-slot hebben ivm ISA-scsi kaartje - verder heeft het geen overbodige rommel als on-board sound (was toen nog echt bagger) geen AMR en dergelijke. een lekker back2thebasic board. helaas kan ik de fsb van cpu en geheugen niet onafhankelijk regelen :cry: (ik weet overigens niet of dat voor de hammer - mijn eerstvolgende pc-upgrade - ook mijn keuze gaat worden. dan moeten ze wel 8-way mobo's hebben namelijk :lol:)
Link naar reactie
[quote:762adc2eb7="boss63"][quote:762adc2eb7="Slashhead"]Iemand een id waar je een Abit front kunt krijgen?[/quote:762adc2eb7] Ja chieftec front 19 euro bij http://www.progress.nl :) en abit front kost maar liefst 85 euro bij www.informatique.nl :cry:[/quote:762adc2eb7] Very expensive :( Ik kwam het mobo bij hardwarezone.nl tegen voor € 210,
Link naar reactie
[quote:e4e39d7e50="Slashhead"][quote:e4e39d7e50="boss63"][quote:e4e39d7e50="Slashhead"]Iemand een id waar je een Abit front kunt krijgen?[/quote:e4e39d7e50] Ja chieftec front 19 euro bij http://www.progress.nl :) en abit front kost maar liefst 85 euro bij www.informatique.nl :cry:[/quote:e4e39d7e50] Very expensive :( Ik kwam het mobo bij hardwarezone.nl tegen voor € 210,[/quote:e4e39d7e50] Heb je nog meer goedkope adressen waar ze evt de IT7 MAX hebben want 210 klinkt toch een heel stuk leuker dan 240
Link naar reactie
[quote:d260a103c5="Bockempiep"]ECS stond er niet bij[/quote:d260a103c5] anders had ik daar op gestemd met als enige reden dat de ECS k7s5a zo lekker goedkoop was toen ik hem kocht :) 't is maar net wat je ervaring met bep. moederborden is (heb ik amper... heh) Heb dus ook maar op Asus gestemd opdat mijn vorige moederbord een Asus was en goed draaide :)
Link naar reactie
[quote:8017bf95c7="boss63"] Heb je nog meer goedkope adressen waar ze evt de IT7 MAX hebben want 210 klinkt toch een heel stuk leuker dan 240[/quote:8017bf95c7] Ik denk dat dat moeilijk gaat worden. Voor Intel moet je toch altijd al meer betalen... en het bord is nog errug nieuw, dus weinig leveranciers de eerste weken.
Link naar reactie
//Slashhead ik neem aan dat je dat Abit AT7 bordje wil zoals we hem hebben gezien op CeBit 2002 (zoals op de foto dus) Ik zou ff die gasten waar je hem heb besteld mailen cq bellen en vragen of die bracket erbij zit. is wel heel erg mooi om dat erbij te hebben tenslotte.
Link naar reactie
[quote:1dd4fcb04e="Red Dragon"]//Slashhead ik neem aan dat je dat Abit AT7 bordje wil zoals we hem hebben gezien op CeBit 2002 (zoals op de foto dus) Ik zou ff die gasten waar je hem heb besteld mailen cq bellen en vragen of die bracket erbij zit. is wel heel erg mooi om dat erbij te hebben tenslotte.[/quote:1dd4fcb04e] Nope, de bracket zit niet standaard bij die plank (heb al gebeld). Je kunt wel eigenaar worden door € 85,- over te maken op het bank acount van Abit :x Echt nodig heb ik'm niet. Koop ik liever een Digidoc (als ze nu eens een blauw display maken....)
Link naar reactie
[quote:bd16cc83f7="Slashhead"][quote:bd16cc83f7="Red Dragon"]//Slashhead ik neem aan dat je dat Abit AT7 bordje wil zoals we hem hebben gezien op CeBit 2002 (zoals op de foto dus) Ik zou ff die gasten waar je hem heb besteld mailen cq bellen en vragen of die bracket erbij zit. is wel heel erg mooi om dat erbij te hebben tenslotte.[/quote:bd16cc83f7] Nope, de bracket zit niet standaard bij die plank (heb al gebeld). Je kunt wel eigenaar worden door € 85,- over te maken op het bank acount van Abit :x Echt nodig heb ik'm niet. Koop ik liever een Digidoc (als ze nu eens een blauw display maken....)[/quote:bd16cc83f7] is zo'n ding van chieftec geen redellijk alternatief, beter prijsje en kop je nog een bracket met lcd temp scherm erbij ben je toch geodkoper uit volgens mij
Link naar reactie
ECS K7S5A RULEZ!! Goedkoop en goed, daar gaat het toch om? Behalve dan voor de OC'ers onder ons. Of dat hij daar ook zo geschikt voor is, weet ik niet. Ik moet trouwens ff afkloppen, want die AC '97 audio codec die er op zit is gewoon zwaar k#t! Maar ja, je kunt niet alles hebben hè? :D
Link naar reactie
[quote:e2ae5d4540="boss63"]is zo'n ding van chieftec geen redellijk alternatief, beter prijsje en kop je nog een bracket met lcd temp scherm erbij ben je toch geodkoper uit volgens mij[/quote:e2ae5d4540] De chieftech is wel een goed alternatief als je zo'n bracket nodig hebt. Ik zelf heb het niet direct nodig dus koop ik voorlopig helemaal geen bracket.
Link naar reactie
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar Asus moederborden gebruikt. Voor m'n XP gekozen voor een A7V266. Het draait allemaal prima. Het enige nadeel zijn de "wat beperkte oc mogelijkheden". Daar loop ik eigenlijk pas tegenaan sinds ik wat meer aan het hobby'en ben. 8) Waarschijnlijk kies ik een volgende keer voor Epox o.i.d.
Link naar reactie
[quote:2c470662cb="BA"]De meeste van die mogelijkheden zijn eigenlijk niet nodig voor normale users. Bijvoorbeeld een Vcore van 2.2 hoef je niet aan te beginnen met een standaard 60x60 koelertje :)[/quote:2c470662cb] Nee die zijn alleen voor diehards met vliegtuigmotoren :)
Link naar reactie
[quote:a2080ac1a1="Bockempiep"]ECS K7S5A RULEZ!! Goedkoop en goed, daar gaat het toch om? Behalve dan voor de OC'ers onder ons. Of dat hij daar ook zo geschikt voor is, weet ik niet. Ik moet trouwens ff afkloppen, want die AC '97 audio codec die er op zit is gewoon zwaar k#t! Maar ja, je kunt niet alles hebben hè? :D[/quote:a2080ac1a1] Je vergist je helemaal, de ECS K7S6A is voor een stabiel systeem ook goed en je kunt er 333ddr op zetten omdat er een sis-745 chip op geplakt is :D en is maar een tientje duurder (mooi voor 2e rig) 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...