Ga naar inhoud

Favoriete merk moederbord


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik ben nu up, close en personal geweest met tweemaal ASUS, eenmaal Intel en viermaal MSI. MSI gaf in twee gevallen problemen, ASUS nooit. Intel gaf geen problemen, maar heeft ook geen mogelijkheden. Dus ik ga voor ASUS. Maar ik ga nu aan de gang met een paar andere merken, dus misschien verander ik wel van gedachten. :D
Link naar reactie
heb op (hoe kans het ook anders) gigabyte gestemt heb de ga-7vrxp hiervoor was ik asus fan had P3BF en P2B-VM met beide nooit problemen gehad. Reden(en) dat ik overgegaan ben naar Gigabyte - gigabyte kwam/komt goed uit de verschillende tests - asus is duurder dan de gigabyte - gigabyte heeft meer extra's (bv onboard NIC, en in de verpakking zit ook genoeg extra spul)
Link naar reactie
Hoewel ik zelf een ASUS A7V333 heb zou ik toch voor de Epox 8K3A+ stemmen, vooral door de goede OC mogelijkheden. Met mijn mobo kun je alleen het Vcore aanpassen 1,75-1.85V. Niks dus. Van die Epox kun je het VCore aanpassen tussen 1.5 en 2.2 ofzo. En je kunt het RAM voltage aanpassen. Veel beter als m'n asusje dus.
Link naar reactie
[quote:fb2fd29f5e="BA"]Hm 3 stemmen voor Asus, maar niemand durft er voor uit te komen? ;)[/quote:fb2fd29f5e] Ja hiero! :lol: Mijn P2b 440BX boardje doet het nog steeds goed... Altijd stabiel geweest, ook OCed. Heb hem nu 3 jaar. Beetje lastig om te kiezen welk MB ik nu zou kiezen, ben niet helemaal op de hoogte van alle merken en types. Dus voorlopig hou ik het bij Asus, want dat is tot op dit moment mijn favoriete board... :P
Link naar reactie
[quote:ea0515667c="Slashhead"]Ik heb de AT7 max besteld met IEEE dan heb ik toch ook zo'n frontpanel of niet? Abit AT7,Socket A,KT333,USB2.0,IEEE1394,LAN,2xRAID[/quote:ea0515667c] misschien zit die alleen op het mobo als aansluiting of achterop. Vande shop wordt ik ook niet veel wijzer. ik heb maar een chieftec front usb bracket bestel voor 19 euro met firewire, sound en usb :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...