Ga naar inhoud

Help! Mijn Athlon XP 1800+ is nu een 1700+ na unlocken!


Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd mijn Athlon XP 1800 te unlocken. Ik heb alle L1 bridges op de goede manier met elkaar verbonden, namelijk door eerst de laserlocks op te vullen met lijm en dan met zilverlak de bridges te verbinden. De bridges maken onderling geen sluiting oid. Maar nu zegt hij in het bios ineens dat het een 1700+ is :o . De multiplier is overigens nog steeds gelocked...ik ben dus voor niks of zelf voor minder een halve avond bezig geweest :cry: .Het is een groen type processor, ik heb ook een bruine gehad...misschien dat het unlocken bij deze processor anders moet? Of dat bepaalde bridges sommige unstellingen locken? Misschien kunnen jullie mij helpen
Link naar reactie
en als je test met een prog als Sisoft Sandra of WCPUID? Misschien heb je op ene vage manier de MP hardware matig veranderd bij het unlocken maar dat zou extreem zijn. Ik heb er iig nog nooit eerder van gehoord. Maak de unlock eens schoon met aceton, probeer alles er weer af te krijgen en begin op nieuw. Heb je alle bruggen nagemeten of ze wel geleiden nu?
Link naar reactie
Ik test het met wcpuid. Is dit programma niet goed dan? Als ik met de fsb overclock dan geeft ie dat wel aan. En ik heb bij het unlocken alles eerst goed schoongemaakt. Of de lijnen geleiden weet ik niet zeker, waarschijnlijk wel want ik heb het meerdere keren al schoongemaakt (en overnieuw gedaan) en steeds als alles eraf was werd het weer een 1800+. Ik heb trouwerns zilverlak ervoor gebruikt...is dat goed? Het was een flesje wat 6,90 kostte.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...