Ga naar inhoud

Beste betaalbare cooler...en hoe verder?


Aanbevolen berichten

Hoi mensjes, ik heb een AMD athlon XP 1500+ @ 1430MHz. Met een spire cooler kom ik nu op een temperatuur van 52C idle en 66C stressed bij een voltage van 1,8V! Dit kan geen kwaad, maarja ik verder overklokken moet ik maar even laten! Ik wil graag eerst ff mijn CPU temperatuur omhaag halen...en wat hebbem we daar voor nodig? Een betere cooler dan mijn Spire cooler! Ik denk zelf aan een Mastercooler, die zijn wel goed heb ik gehoord en betrouwbaar! Maar dan heb ik nog een vraag :smile: Als ik een cooler gekocht heb moet ik hem er natuurlijk opzetten...DUH :grin: Maar hoe doen we dat zonder mn processor te beschadigen? of is het nie heel moeilijk? Of zal ik mn pc gewoon naar een computerzaak brengen zodat zij het mogen doen voor mij? Maar mij lijkt het iets te zonde voor zoiets...naja ik hoor het wel....
Link naar reactie
Mijn Spire fan cooler loopt nu op een snelheid van +/-5000rpm en geeft dus mijn CPU een temperatuur van 52C idle en 66C stressed. Als ik dus een nieuwe cooler neem moet het rmp dus iniedergeval hoger liggen en de cooler zelf moet ook beter zijn :smile: maar haalt het allemaal dan nog veel uit voor het verder overklokken?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...