Ga naar inhoud

RIMM of DDR


Aanbevolen berichten

Ik hoor verschilende berichten over de IBM DeskStar 120GXP. Dat ie snel en goed is maar ook dat je hem maar 8 uur per dag mag aan hebben staan. Heel vreemd verhaal. de 60GPX en de 75GPX waaren shijven met nogal wat probelemen iig. ik hoop dat dat verholpen is met de 120GPX. Ik zelf gebruik 1x IBM van 27gb maar das een hele oude. En 2x40gb on RAID van Maxtor. deze bevallen mij heel er goed.
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Merkgeheugen is idd belangrijk, je loopt gewoon minder kans op vage problemen, doordat er net een rot chippie tussen zit. Ook zijn er bepaalde merken die een betere timing aan kunnen, en hoger OC'en. Over het algemeen kon Dane Electric dacht ik iets meer MHz aan als Kingston, voor voor normaal gebruik zijn ze beiden goed :smile:
Link naar reactie
hehe oke bedankt man, dan wordt het waarschijnlijk Dane-Elec maar helemaal zeker is dat nog niet..Kingston kan ook dus. FF denken wat ik nog meer ken vragen :wink: ow jah ff over die harde schijven ik heb nu een WD Expert 27,3 GB (UDMA 66) nou heb ik 2 opties: of ik doe de 40 of 60 GB IBM, en hou m'n huidige WD als 2e schijf, of ik verkoop die WD, en neem een 80 GB IBM. Natuurlijk heeft het eerste idee als voordeel dat je altijd een backup schijf hebt, maar gewoon 1 HD van 80 gieg heeft natuurlijk ook wel wat...graag alweeeeeeer je advies :wink:
Link naar reactie
Als het in prijs niet uitmaakt zou ik voor 1 schijf van 80 GB gaan, omdat die waarschijnlijk een stuk sneller is als dat oude 27 GB schijfje :smile: Dan profiteer je dus met al je schijfruimte van de snellere schijf, terwijl je er anders een tragere tussen hebt zitten :smile: Jou argument van een tweede backupschijf is idd ook een goede, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je backupped. Als dat per maand een paar briefjes zijn dan kan je die ook net zo goed op cd zetten :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...