Ga naar inhoud

geintegreerde geluidskaart


Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaringen met de geintegreerde AC'97 Audio Codec op de MSI K7T266 pro 2. Levert dit een voldoende kwaliteit op voor eenvoudig gebruik, of is het toch nodig een aparte geluidskaart aan te schaffen? Zijn er toepassingen die de aanschaf van een 5.1 kaart rechtvaardigen naast het afspelen van DVD's.
Link naar reactie
Hoi, Mijn moeder heeft die geluidskaart op een ouder mobo van MSI zitten (dacht K7T zo uit m'n hoofd). Ik heb haar pc toen samengesteld (budget) en had zoiets van "ik kijk wel of het wat is en anders zet ik er alsnog een aparte geluidskaart in". Dus dat heb ik gedaan. Ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit gewoon goed is. Ik heb zelf een SB64 PCI. Of je het verschil zou merken hangt denk ik voornamelijk af van van de boxen... Daarnaast hebben geluidskaarten soms meer in/uitgangen, dus dat kan ook een overweging zijn. Groetjes, Ed
Link naar reactie
In de C'T (Niet de C!T) stond afgelopen keer een artikel over het analoog opnemen van difgitale media (CD's via de geluidskaart opnemen ipv rippen) Daar kwam de AC 97 audio codec heel aardig uit de bus. Spreekt natuurlijk voor zich dat een losse kaart waarschijnlijk wat meer mogelijkheden biedt (denk bv aan software en idd meer aansluitingen) maar voor huis-tuin-en-keuken gebruik izzie meer dan voldoende.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...