Ga naar inhoud

kast en cpu koeler


Aanbevolen berichten

hallo! ik heb ff een vraagje. ik ben een computer aan het samenstellen en nu twijfel ik nog welke BEHUIZING (met ventilator) en CPU KOELER ik het beste kan gebruiken. specificaties systeem: Athlon XP 1800+ MSI KT3 Ultra-ARU (KT333) ATI Radeon 8500 dat lijkt me op zich voldoende om een suggestie te kunnen geven voor de kast en koeler. toch? ik dacht zelf aan een 300W behuizing en een vrij hoge cpu koeler. het moet namelijk vrij stil zijn (dat ook nog eens!) aangezien ik met audio opname aan de gang wil. alvast bedankt! @bel. [ Dit Bericht is bewerkt door: abeldebeer op 2002-03-11 22:27 ]
Link naar reactie
Als koeler voor de CPU zou ik een Alpha 8045 nemen, met een papst fan er op. Deze zijn zeer stil, en koeler erg goed. Als behuizing... tsja, wat voor eisen stel je eraan? Moet hij groot zijn, mooi, compact oid? Kijk eens op http://www.chieftec.com ,daar staan mooie degelijke kasten, voorzien van een betrouwbare PSU. Als casefans kan je dan bijvoorbeeld papstfans nemen, of enermax. (1 of 2 is zat in jou geval)
Link naar reactie
nou hij moet wel een beetje mooi der uit zien. ik vind die van AOpen met die blauwe randen wel geinig maar ehh ja het boeit me verder niet zo hoe die der uit ziet. ik ben dus op zoek naar een midi tower en ik heb er niet zo veel verstand van. een bedrag van 100 euro vind ik het maximum voor de kast. maar het gaat me vooral om de koeling dat dat goed werkt eigenlijk. ik heb ook inderdaad al eerder over papst gehoord dat die goed en stil zijn. maar hebben jullie suggesties voor 1. de processor koeler 2. de ventilatie in de kast ??? en de kast zelf dus... :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...