Ga naar inhoud

beste settings abit kt7 met 1.2ghz athlon


Aanbevolen berichten

met het boekje van abit kom je niet veel verder. er staat nergen bij welke de beste settings zijn; alleen default etc. Wie heeft er een abit kt7 met dezelfde processor of alleen mobo kt7 en wat zijn de beste bios settings die je kunt gebruiken. o ja ik heb nog 2x 256 mb sdram, geforce 2 400mx, 2hdd's (samen 70gb), cdrw en dvd. ik heb toevallig vandaag de bios geflashed (laatste versie) bij http://www.abit.nl gedownlaod. de settings zijn helemaal gereset. ps. op hoeveel moet de porcessor staan; er zijn nl meerder mogelijkheden zoals een ander multiplier of een ander fsb.. :sad:
Link naar reactie
wat voor CPU heb je???? 1200 200 moet op 12x100 staan, en 1200 266 moet op 9x133 staan. Verder kan je bij advanced chipset options nog een aantal dingen instellen. Timing: standaard op 8/10 ns, maar moet je zo hoog mogelijk zetten, lieftst turbo Interleaving: standaard op disabled, maar het op 2 of 4-way zetten, lieftst 4 CAS latency: lieftst op 2 Hou wel even in de gaten dat je geheugen dit ook allemaal aan moet kunnen. Verder staan er nog wat opties, maar dat weet ik zo ff niet meer uit mijn hoofd, ik heb mijn KT7A net weg gedaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...