Ga naar inhoud

Stand bye stand Dynalink IS128PH PCI ISDN+ Asus CUSL2-C


Aanbevolen berichten

Ik gebruik een Dynalink BIS 128ph pci isdn op een Asus CUSL2-C moederbord. Daarnaast gebruik ik nu RVS-COM Lite v1.63. Alles onder W98-SE. Ik wil graag dat binnenkomende faxen, telefoontjes beantwoord worden door RVS-COM Lite. Dit alles werkt prima echter als ik mijn PC in de Standbye stand zet komt deze niet bij als er een oproep binnenkomt. In mijn BIOS heb ik al gezegd dat de PC wakker moet worden als er via een PCI kaart een activiteit plaats vindt. Helaas gebeurt dit niet. Ondersteunt de ISDN kaart deze functie niet of het moederbord ? Kan iemand helpen ? Als dit niet op deze manier kan, iemand een andere tip? Thanks
Link naar reactie
Ik weet niet precies hoe dat bij die/een ISDN kaart zit, maar bij een netwerk kaart moet je voor het gebruiken van WOL (Wake on LAN) een kabeltje leggen vanaf die kaart naar het mobo... Dus ik denk dat het voor jou ISDN modem ook zo is. Ik zou even in de documentatie van die kaart kijken (of op de kaart zelf) of je iets ziet over zo'n aansluiting.
Link naar reactie
Idd, ik weet eigenlijk ook niet hoe het zit met het verschil tussen APM van bios, en de powermanagment van windows, loopt deze gelijk aan elkaar? Als tussenoplossing kan je trouwens ook gewoon alleen je monitor uit zetten als jeje pc toch niet gebruikt, als hij gewoon idle op het bureaublad staat dan scheelt het energieverbruik toch niet zo veel met de slaapstand.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...