Ga naar inhoud

GEHEUGEN KAPOT??


Aanbevolen berichten

[quote:3429b52798] Op 03-03-2002 14:15, schreef pover: Hi Hoe kan ik testen of mijn geheugen kapot is? Ik heb dit vermoeden omdat Photoshop heel traag is geworden. SPEC: XP1800+@1660 512 DDR KINGSTON. ATI RADEON 7500 SEAGATE BARRACUDA ATA 4 ALVAST BEDANKT [/quote:3429b52798] In de Bios even test geheugen inschakelen.Als er een module geheel naar de knoppen is ,geeft hij dat in ieder geval aan.
Link naar reactie
geheugen kapot: dan hangt je machine naar alle waarschijnlijkheid. om het zeker te weten: gebruik een memtest-programma zelf geef ik de voorkeur aan memtest86: [url]http://www.teresaudio.com/memtest86/[/url] de test duurt erg lang, maar is ook erg grondig. als dit progje geen fout vind dan is je mem ook echt goed :wink: maar er zijn er meer. (google op memtest)
Link naar reactie
[quote] Op 03-03-2002 14:29, schreef Mithrandir: geheugen kapot: dan hangt je machine naar alle waarschijnlijkheid. Tja ,die van mij dus niet.PC liep zomaar vast deed soms vreemde dingen (spontane reboot).testen geheugen-I module 256 mb bleek stuk tezijn.Module uit andere PC gehaalt en dezelfde ergenis nog steeds aanwezig.Bleek een NWbridge chip op koken testaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...